بازی فوتبال قهرمانی فلش
ژانویه 19, 2015
ماموت منجمد 40000 هزاره کشف شد
ژانویه 22, 2015
نمایش همه

ابزار رنگ جهت طراحی وب سایت

آموزش کار با ابزار رنگ Paletton:

ابزار رنگ پالتون طراحی گرافیکاین وبسایت ابزاری را در اختیار شما قرار می دهد تا با آن بتوانید رنگ های هارمونیک جهت طراحی انتخاب کنید:

http://paletton.com/#uid=1000u0kllllaFw0g0qFqFg0w0aF

پس از ورود به سایت، بر روی تعداد رنگ کلیک کنید. Triad به معنی سه تایی می باشد. معمولا ترایاد مناسب طراحی وب سایت می باشد.

ترایاد سه رنگی گرافیکی ابزار رنگ سایت

در دایره ی رنگ، متوجه می شوید که سه نقطه بر روی دایره ی بیرونی قرار دارند که جابجا کردن هر نقطه باعث جابجا شدن دو نقطه ی دیگر می شود. بعبارتی، وقتی شما یک رنگ را برایش تعریف می کنید، این ابزار برای شما دو رنگ دیگر را بطور هارمونیک و با استفاده از روانشناسی رنگ ها انتخاب می کند.

ابزار رنگ شناسی paletton طراحی گرافیک سایت

وقتی ماوس را به دایره ی داخلی می برید می توانید سایه یا شید (Shade) را انتخاب کنید. و رنگ های شما همه با هم روشن و تاریک می شوند:

سایه shade ابزار رنگ طراحی گرافیک سایت

و در نهایت، رنگ های اصلی سایت شما انتخاب شده و کد ها را می توانید با هاور کردن ماوس بر روی بلوک سمت راست بدست بیاورید. همچنین می توانید رنگ های بدست آمده را در شبکه های اجتماعی share کنید.

اگر دوستی دارید که طراح وب سایت یا گرافیست است، این ابزار را به او نشان دهید، این مقاله نیز حتما می تواند کمک خوبی برایش باشد. اگر سوالی بود یا ابزار مشابهی توانستید پیدا کنید، در کامنت ها مطرح کنید تا دیگر دوستان نیز از اطلاعات شما بهره مند شوند.

4/5 - (2 امتیاز)
امین بهداروند
فارغ التحصیل کارشناسی برق مخابرات هستم. هم اکنون بعنوان کارشناس تجهیزات فیبر نوری و مخابراتی فعالیت می کنم. به زمینه های دیگر شامل برنامه نویسی vb.net و PHP و MySQL و همچنین طراحی وب سایت، طراحی گرفیکی و بازی سازی سه بعدی، بلاگ نویسی، موسیقی و... نیز علاقه مند هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.