گوگل از یک باگ مادرزادی ویندوز پرده برداشت!
ژانویه 6, 2015
مقایسه ی em و px و pt و % در CSS
ژانویه 10, 2015
نمایش همه

یاهو و فایرفاکس، دست در دست هم علیه گوگل!

افزایش ناگهانی یاهو در سال جاری در سهم جستجوی امریکا، پس از توافق با مرور گر فایر فاکس...

بر اساس داده های تازه ای از “استت کاونتر”، یاهو حدوداً 2 امتیاز سهم بازار جستجو را در امریکا در ماه گذشته کسب کرده است. با مریوط کردن این افزایش امتیاز به توافق بین یاهو-فایر فاکس اخیر در زمینه استفاده یاهو بعنوان موتور جستجوی اول، استت کاونتر سهم 10.4 درصدی را در مقابل 8.6 درصد سال گذشته گزارش داد.
یاهو فایرفاکس 34.0.5
گوگل از سوی دیگر، در ماه دسامبر 75.2 درصد و بینگ 12.5 درصد داشته اند. بر اساس تازه ترین داده های موجود از comScore، که پیش از توافق فایر فاکس صورت گرفته، گوگل 67 درصد سهم، بینگ 19.6 درصد و یاهو 10.2 درصد در امریکا داشته اند.
یاهو گوگل بینگ 2014 جستجو
توافق یاهو و فایرفاکس در نوامبر اعلام شد. این مرورگر تقریبا 16% سهم بازار امریکا را دارد بنا به StatCounter. این اکتسابات جستجویی می توانند منجر به درآمد زایی یاهو شوند، خصوصا اگر آنها بتوانند این روند را در دراز مدت نگه دارند.

استت کاونتر موقعیت یاهوی پس از فایرفاکس را بالاترین وضعیت از سال 2009 توصیف کرد. این شرکت همچنین با مقایسه، گفت که گوگل کمترین سهم خود در بازار را داشته است.
ماه گذشته، استت کاونتر نشان داد که یاهو جهش چشمگیری را بین کاربران فایرفاکس ورژن 34 داشته است:
سهم جستجو یاهو گوگل بینگ دسامبر 2014
سهم موبایل یاهو 10.9 درصد است آنطور که استت کاونتر می گوید؛ بینگ 5.6 درصد و گوگل حدود 84 درصد است. این شرکت قرار است گزارشی از درآمد ها هر سه ماه یکبار و سالانه را آماده کند که اولی در روز 27 ژانویه آماده می شود.

منبع: searchengineland.com

Rate this post
امین بهداروند
فارغ التحصیل کارشناسی برق مخابرات هستم. هم اکنون بعنوان کارشناس تجهیزات فیبر نوری و مخابراتی فعالیت می کنم. به زمینه های دیگر شامل برنامه نویسی vb.net و PHP و MySQL و همچنین طراحی وب سایت، طراحی گرفیکی و بازی سازی سه بعدی، بلاگ نویسی، موسیقی و... نیز علاقه مند هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.