خدمات سئو SEO – بهینه سازی وب سایت

روز بروز خدمات سئو (بهینه سازی سایت) برای شرکت های بزرگ و کوچک ضروری تر می شود. تمایل به نمایش دادن سایت در صفحه اول گوگل و دیده شدن در چشم مشتری ها، هر روز کار بهینه سازی وب سایت را رقابتی تر می کند، و متاسفانه سود جویی برخی شرکت ها و سایت ها در ارائه سرویس های سئو و بهینه سازی، باعث بروز دلخوری هایی شده و اعتماد پذیری سایت ها و شرکت های معتبر و خوش حساب را نیز تحت تاثیر قرار داده است.
برنامه ریزی برای سئو

توجه! بعلت فشردگی کار ها و تعدد پروژه های حال حاضر، از پذیرش سئو ارزان معذوریم. اگر قصد هزینه کردن کمتر از 1 میلیون تومان دارید برای سئو، پیشنهاد می کنیم به سایت های سئو دیگر مراجعه نمایید. این اعلامیه صرفا جهت جلوگیری از هدر رفتن وقت شما در تماس تلفنی می باشد، لیکن همواره پاسخگوی سوالات شما هستیم.

نئو مارکت با هدف ارائه ی اس-ای-او (Search Engine Optimization یا همان “بهینه سازی برای موتور جستجو“) برای سایت های بزرگ و کوچک با بضاعت مالی کم و زیاد، و با بهره گیری از بیش از 3 سال تجربه در سخت ترین بازارها و دوره های رقابتی سئو، قصد دارد به رشد دنیای مجازی و فرهنگ استفاده از اینترنت کمک کند. اما ممکن است بخواهید بدانید سئو سایت چگونه انجام می شود.

 

بالا آوردن سایت در گوگل

یکی از دستآورد های بهینه سازی سایت، بالا آمدن وب سایت شما در لیست نتایج جستجوی گوگل (SERP ها) می باشد. برای این امر، سایت شما می بایست با معیار های موتور های جستجو همخوانی داشته باشد تا آنها به سایت شما رتبه ی خوبی داده و در بالای سایت های ضعیف تر قرار دهند. منظور از موتور های جستجو (Search Engine ها) سایت هایی مانند گوگل، یاهو، بینگ، اسک، یاندکس، AOL، بایدو، گو، ساگو و.. می باشد.

 

استفاده صحیح از انکر تکست لینک ها (Anchor Text Links)

انکر تکست لینکانکر تکست لینک ها که به اختصار به آنها لینک می گوییم، پیوند های متنی ای هستند که می توانیم با کلیک بر آنها به یک سایت دیگر برویم. اگر دانش کمی درباره ی HTML داشته باشید، می دانیم که تگ A برای شما لینک درست می کند:

<a href="http://neomarket.ir" title="سایت نئو مارکت">Go to neoMarket site</a>

کد اچ تی ام ال فوق بدین صورت در صفحات وب نمایش داده می شود:

Go to neoMarket site
در سئو کردن سایت، لینک ها نقش مهمی را ایفا می کنند. گوگل و موتور های جستجوی دیگر به تعداد سایت هایی که به شما لینک داده اند امتیاز می دهند و این امتیاز نقش مهمی در بالا آمدن سایت شما در صفحه ی اول گوگل ایفا می کند. به این لینک ها بک لینک (Backlinks) می گویند. اما باید از زیاده روی در استفاده از لینک ها پرهیز کنیم و همه چیز باید طبیعی بنظر برسد. یعنی صفحه ای که به سایت شما لینک می دهد، نباید پر از لینک باشد. در آن صورت، لینک ها محسوب نخواهند شد. همچنین لینک ها باید فالو (do-follow) باشند. لینک های نوفالو (nofollow) توسط موتور های جستجو نادیده گرفته خواهند شد.

 

جهت سفارش سئو حرفه ای برای وب سایت خود، و دریافت گزارش رایگان از وضعیت سایت خود، با ما تماس بگیرید!

 

حذف کردن لینک های شکسته (Broken Links Removal)

لینک های شکسته پیوند هایی هستند که در نوشتن کد HTML آنها خطایی رخ داده است و مرور گر نمی داند با آنها چکار کند. یا اینکه سایت مقصد در آنها اشتباه تایپی دارند یا به صفحه ای که وجود ندارد وصل شده اند. این لینک ها تاثیر منفی زیادی بر روی سئوی سایت شما دارند و هم باید سایت خود را از آنها پاکسازی کنید و هم اینکه سایت هایی که به شما لینک می دهند، در آن صفحه، از لینک های بروکن خالی باشند. اگر سایت های ناقص و با اعتبار بد به شما لینک کنند، این امر در رنکینگ شما تاثیر منفی خواهد داشت. برای اسکن کردن سایت خود جهت پیدا کردن لینک های معیوب، ابزار های متعددی در اینترنت موجود هستند. با جستجوی ساده تعدادی از این ابزار ها را می توانید پیدا کنید و سایت خود را از این لحاظ بررسی کنید.

همچنین یکی از کارهای غیر اخلاقی که برخی سئو کاران انجام می دهند سئو منفی است، یعنی ایجاد کردن لینک های نامناسب برای سایت های رقیب که خوشبختانه گوگل برای آن راه هایی دارد.

 

اشباع کردن با کلید واژه ها (Keyword Stuffing)

یکی از اشتباهاتی که سئوکار ها ممکن است انجام دهند، استفاده ی بیش از حد از کلید واژه ها (Keywords) در متن صفحات یا در تیتر و متا تگ (Meta Tags) های صفحه است. گوگل امتیاز کاملا منفی برای این درنظر گرفته است. یکی از نشانه های این صفحات، داشتن بانس ریت Bounce Rate بالا است. یعنی کاربر پس از باز کردن صقحه احساس می کند که آن اصلا صفحه ی خوبی نیست و آنرا می بندد. و همین بستن کافی است تا بانس ریت صفحه بالا رفته و آن صفحه به اصطلاح ما ایرانی ها، از چشم گوگل بیافتد!

 

چگالی کی ورد (Keyword Density)

برای مقیاس اشباع کلید واژه ها، از پارامتری استفاده می شود به نام چگالی کی ورد یا کیورد دنسیتی. این پارامتر مساوی است با تعداد کی ورد تقسیم بر تعداد کلمه های موجود در صفحه ضربدر 100. بعنوان مثال، اگر در یک مقاله ی 100 کلمه ای، شما 10 بار از واژه ی طراحی وب سایت استفاده کنید، کیورد دنسیتی صفحه برای کیورد طراحی وبسایت معادل 10% خواهد بود. این عدد نباید بیشتر از 3 تا 7 درصد باشد، برای هیچکدام از کلید واژه ها. زیرا همانطور که در بالا توضیح داده شد، بانس ریت بالا رفته و گوگل شما را پنالایز می کند.

 

بهینه سازی روی-صفحه (On-page Optimization)

بهینه سازی روی صفحه یکی از ابتدایی ترین اقداماتی است که شما باید برای سایت خود انجام دهید تا سایت شما بالا بیاید در گوگل. طول متا تگ ها نباید زیاد باشد. اینکه چه تعداد کاراکتر مجاز هستند، پاسخ معینی ندارد. زیرا بستگی دارد که از حروف انگلیسی استفاده می کنید یا فارسی. گوگل تعداد معدودی را در نتایج خود نشان می دهد. و بقیه را با … کات خواهد کرد. برای جلوگیری از این اتفاق، ترجیحا از 60 کاراکتر برای Title Tag صفحات خود تجاوز نکنید. و برای Description Tag از 160 کاراکتر بیشتر استفاده نکنید. کیورد تگ هم همین مقدار کافی است، هر چند خالی گذاشتند کی ورد تگ هیچ خللی در سئوی سایت شما ایجاد نخواهد کرد.

 

با ما تماس بگیرید جهت دریافت گزارش حرفه ای از وضیت وب سایت خود!

مقالات آموزشی موجود در سایت از بروز ترین و معتبر ترین سایت های موتورهای جستجو برگردان و تحقیق شده اند، و به شما این امکان را می دهند تا پا-به-پای ما در دنیای سئو و بهینه سازی دانش خود را ارتقاء بدهید. شما می توانید این مقاله را به دوستان خود نشان بدهید؛ کافی است بر روی یکی از لینک های شبکه های اجتماعی زیر کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.