این یک نمونه قرارداد سئو سایت می باشد بین شرکت ها و سئو کار (امین بهداروند / نئو مارکت). به تعهدات کارفرما و مجری دقت فرمایید. در صورتی که شما با نئو مارکت قرارداد کاری می بندید، رعایت اصول این قرارداد ضروری خواهد بود.

 

قرارداد بهینه سازی سایت (سئو)

اين قرارداد في مابين آقای _______________ به عنوان برنامه نویس، طراح و بهینه ساز سایت
به نشاني: _______________________________
با شماره تماس: _______________
و از طرف دیگر جناب آقای ______________ به نشاني: ____________________________
با شماره تماس : _________________ بعنوان کارفرما با شرايط ذيل منعقد ميگردد.

ماده ۱) موضوع قرارداد:

  • بهینه سازی سایت برای نتایج جستجوی گوگل (سئو) برای (یک / دو / سه) سایت شرکت ____________ .

آدرس سایت (ها):

  • ______________________
  • ______________________
  • ______________________

 

کلمات کلیدی:

  1. __________
  2. __________
  3. __________
  4. __________
  5. __________

 

ماده ۲) مدت قرارداد:
مدت اين قرارداد از تاريخ __/ __ / _139 لغايت __/ __ / _139 بمدت ___ روز کاري مي باشد.
مدت زمان اعلام شده در صورتي تحقق مي يابد که در مقاطعي که نياز به انتخاب، تصميم گيري و يا پاسخ به پرسش از طرف کارفرما میباشد، در زماني معقول از طرف کارفرما رسيدگي و به مجري اعلام گردد.

تبصره۱: در صورت تصميم هر يک از طرفين جهت فسخ قرارداد، مي بايستي موضوع فسخ 5 روز قبل بصورت کتبي به طرف مقابل اعلام و ضمن تسويه حساب کامل، نسبت به فسخ قرارداد اقدام گردد.
تبصره ۲: در صورت عدم رعايت مفاد قرارداد و تخطي از ارائه خدمات فني توسط مجری طرح، کارفرما مجاز است بصورت يکطرفه قرارداد را فسخ نمايد.
تبصره ۳: در صورت تأخير کارفرما در مورد عدم تحويل به موقع اطلاعات به مجري و به ازاء هر روز تاخير يک روز به مدت پايان قرارداد اضافه مي گردد و تاريخ پايان قرارداد با در نظر گرفتن تأخير زماني تحويلي اطلاعات از سوي کارفرما مجدداً محاسبه مي گردد.
تبصره 4: درصورت تاخیر مجری بدون دلایل موجه ، مبلغ —– ریال معادل —– تومان به ازای هر هفته تاخیر از مبلغ قرار داد بابت جریمه از حساب مجری کسر خواهد شد.
تبصره 5: در صورتیکه به خواست و یا تخلف کارفرما قرارداد فسخ شود هزینه کارهای انجام شده محاسبه و کارفرما موظف به پرداخت آن به مجری خواهد بود.
تبصره 6: در صورتیکه کارفرما پس از انعقاد قرارداد و قبل از شروع اجرای پروژه توسط مجری , درخواست فسخ قرارداد نماید , مجری 50% از مبلغ پرداخت شده را کسر و مابقی مبلغ پیش پرداخت را به کارفرما عودت نماید.
تبصره 7: هرگونه تغيير اساسی در مفاد قرارداد که به توافق طرفين رسيده باشد بصورت الحاقيه قرارداد تنظيم و پس از امضاء براي طرفين قابل اجرا خواهد بود.

ماده ۳) مبلغ قرارداد:
مبلغ کل قرارداد _____________ تومان به حروف ______________________ تومان مي باشد.
نحوه پرداخت:
۱-۳) هنگام عقد قرارداد 20٪ مبلغ کل قرارداد معادل ____________ تومان به مجري پرداخت مي شود.
۲-۳) بعد از اتمام کار و هنگام تحويل نهايي پروژه، باقي مانده از مبلغ کل قرارداد به مجري پرداخت مي شود.

ماده ۴) تعهدات کارفرما:
۱-۴) کافرما موظف است از زمان تاريخ شروع قرارداد و در طول زمان انجام پروژه اطلاعات و مقالات مورد نياز سايت ها را در هر زماني که مجري درخواست مي کند. در اسرع وقت در اختيار او قرار دهد.
2-4) کارفرما موظف است در حفاظت از کلیه اطلاعات امنیتی وب سایت که در اختیار نماینده آن شرکت قرار میگیرد کوشا باشد. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور وب سایت در اختیار افراد غیر قرارگیرد ( به هر نحوی – مانند نرم افزار های Keylogger عدم رعایت نکات امنیتی و …) مجری مسئولیتی در این خصوص بر عهده نخواهد داشت.
3-4) کارفرما متعهد است نسبت به پرداخت به موقع مبلغ قرارداد مطابق ماده 3 قرارداد , به مجری اقدام نماید .
4-4) در صورت نیاز به تغییر سرور، کار فرما شرایط لازم برای تغییر سرور را ایجاد بکند. ضمنا هرگاه پیامی از طرف مجری برای بروز کردن ارسال گردید نسبت به بروز رسانی از طرف کار فرما اقدامات لازم صورت پذیرد و تغییرات اعلام شده به مجری باید ظرف 72 ساعت انجام گردد. در غیر اینصورت تعداد روز اضافه شده به مدت قرار داد افزوده میشود.

ماده ۵) تعهدات مجري:
۱-۵) مجري متعهد مي گردد براساس موضوع قرارداد از لحاظ ارائه خدمات فني و نحوه انجام کار و بالا آوردن سایت در گوگل، رضايت کارفرما را بطور کامل جلب نمايد و هرگونه اعتراض يا عدم رضايت کارفرما از کار انجام شده که به موضوع قرارداد مربوط مي گردد بايد هرچه سريعتر از سوي مجري رسيدگي و ترتیب اثر داده شود.
2-5) مجری متعهد میگردد از روشهایی که باعث قرار گرفتن وب سایت در لیست سیاه موتورهای جستجو میشود استفاده نکند. در غیر اینصورت ضمن عودت تمام مبلغ قرارداد به کارفرما، نسبت به بهینه سازی یک سایت جدید با تمام مشخصات سایت قبلی بطور رایگان اقدام نماید.
3-5) مجری متعهد می گردد اطلاعات سایت یا شرکت کارفرما را در اختیار هیچ فرد یا شرکت دیگری قرار ندهد.

ماده ۶) موارد فورس ماژور:
این قرارداد از نظر موارد فورس ماژور تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران است.

ماده 7)
این قرارداد در 3 صفحه شامل 7 ماده و 7 تبصره در دو نسخه که هر یک بطور مجزا حکم واحد را دارند به امضاء طرفین رسیده است.

مجری / کارفرما

امضاء و اثر انگشت / امضاء و اثر انگشت

توجه: استفاده از این قرارداد توسط شرکت های سئو دیگر بلامانع است.

دانلود نمونه قرارداد سئو در فرمت DOC و PDF