چگونه پیام Scan & Fix فلش مموری را غیر فعال کنیم
آگوست 14, 2016
سفید کردن عکس موبایل از مدارک توسط فوتوشاپ
دسامبر 19, 2016
نمایش همه

ادامه دادن دانلود نا موفق در گوگل کروم

قطع و وصل شدن اینترنت باعث می شود دانلود های گوگل کروم ادامه پیدا نکنند. با این روش شما خواهید توانست دانلود متوقف شده را ادامه دهید تا لازم نباشد فایل را از اول دانلود کنید.

یکی از آزار دهنده ترین معضلات استفاده از گوگل کروم، دانلود هایی است که نیمه کاره متوقف می شوند و Google Chrome اجازه ی ادامه ی دانلود را به شما نمی دهد. آنهم با توجه به گران قیمت بودن دانلود در ایران، موضوع را بیش از پیش حساس می کند. این مشکل بیشتر زمانی اتفاق می افتد که برنامه پر1کــســی قطع و وصل می شود یا در اتصال اینترنت مشکلی به وجود می آید. شما خواهید دید با اینکه دانلود کنسل نشده است ولی سرعت دانلود صفر است و هرچه pause و resume را می زنید، دیگر گوگل کروم دانلود را ادامه نخواهد داد.

دانلود ناموفق کنسل فیل متوقف گوگل کروم

برای این مشکل، یک راه حل وجود دارد!

اگر اقدامات زیر را درست انجام دهید، لازم نخواهد بود که فایل متوقف شده را از اول دانلود کنید. و خواهید توانست ادامه ی آنرا دانلود کنید.

 

توجه: این روش برای فایل هایی است که resumable هستند. یعنی می توان آنها را از وسط دانلود کرد. در غیر اینصورت، متمم پایانی مقاله را مطالعه کنید که مربوط به مستقیم کردن لینک ها می باشد.

دانلود قابل resume

 

خوب، برای ادامه دانلود فایل های قابل resume، نیاز به فایرفاکس خواهید داشت.

ابتدا به پوشه ی دانلود های خود بروید. بصورت پیش فرض، این پوشه در آدرس:

C:\Users\%username%\Downloads

قرار دارد. شما باید دنبال فایلی که نیمه دانلود شده است بگردید. گوگل کروم و بیشتر مرورگر ها فایل های نیمه دانلود شده را در پوشه ی downloads بصورت یک فایل با پسوند CRDOWNLOAD یا چیزی شبیه این نگه می دارند و پس از دانلود کامل، این فایل را به فایل اصلی تغییر نام می دهند. پس اگر بر فرض فایل اصلی شما file123 نام دارد، باید دنبال فایلی به نام file123.CRDOWNLOAD در پوشه ی دانلود ها بگردید. وقتی این فایل را پیدا کردید، آنرا در جایی دیگر (مثل دسکتاپ) کپی کنید.

سپس مرورگر فایرفاکس را باز کرده و باید آدرس دانلود را به فایرفاکس بدهید تا شروع به دانلود آن بکند. ولی به محض شروع دانلود، باید روی دانلود رایت کلیک کرده و pause را بزنید. (توجه کنید که آدرس دانلود را بصورت کامل به فایرفاکس بدهید یعنی //:http اول آنرا نیز بگذارید.)

توجه: اگر نمی دانید لینک دانلود را از کجا بیاورید، کافی است در گوگل کروم Ctrl+J را بزنید تا لیست دانلود ها باز شود. سپس روی دانلود متوقف شده رایت کلیک کنید و copy link address را بزنید تا آدرس لینک دانلود کپی شود و سپس آنرا در مرور گر فایرفاکس قرار داده و ادامه ی مراحل را پی بگیرید.

وقتی دانلود را pause کردید، به پوشه ی دانلود ها بروید. متوجه می شوید که یک فایل با پسوند part ایجاد شده است. آنرا پاک کنید!

و فایل قبلی یعنی file123.CRDOWNLOAD را که در دسکتاپ کپی کرده بودید به file123.PART تغییر نام دهید و به پوشه دانلود ها کپی کنید. شما می توانید گوگل کروم را ببندید چون دیگر نیازی به آن نیست. با این کار، فایل موقت گوگل کروم پاک می شود و نیازی هم به آن نخواهید داشت.

وقتی تغییرات انجام شد، کافی است به مرورگر فایرفاکس رفته و resume دانلود را بزنید تا دانلود از وسط ادامه پیدا کند.

 

متمم مقاله برای فایل هایی که قابل resume نیستند

مستقیم کردن لینک های دانلود

خوب، همانطور که در بالا اشاره کردیم، برخی لینک ها قابل ادامه دادن نیستند. و هر بار شما pause را می زنید به محض resume از ابتدا شروع به دانلود می کنند.

برای چنین لینک هایی، باید از سایت ها یا ابزار های مستقیم کردن لینک استفاده شود. مستقیم کردن لینک به این معنی است که اگر مثلا شما فایل خود را از چنین آدرسی دانلود می کنید: example.com/download.php?file=12345 که اجازه نمی دهد به خود فایل دسترسی داشته باشید، این فایل را از آن سرور خارج کرده و به یک سرور دیگر منتقل کنید که اجازه دسترسی خود فایل را به شما بدهد و لینک دانلود بشود چیزی مثل: example2.com/download/movie.mkv که شما بتوانید فایل را بصورت resumable دانلود کنید. خوب، برای چنین کاری سایت هایی وجود دارند که با جستجو می توانید پیدا کنید. سایت هایی که rapidleech بر روی آنها نصب شده است این کار را برای شما انجام می دهند. سایت هایی مثل furk.net نیز هستند که می توانند تورنءت را مستقیم کنند. برخی سایت های آپلود مثل adrive.com یا mediafire.com برای برخی اعضا امکان آپلود از URL را می دهند. جدا از سایت های فوق، اگر دوستانی از شما سرور اختصاصی یا مجازی (VPS) دارند، می توانند آن فایل را برای شما روی سرور دانلود کرده و لینک مستقیم را به شما بدهند. خوب، وقتی لینک مستقیم شد، کافی است مراحل فوق را این بار با لینک جدید انجام دهید. یعنی اینکه ابتدا فایل crdownload را به دسکتاپ کپی کنید و به پسوند part تغییر نام دهید. گوگل کروم را ببندید. سپس فایرفاکس را باز کنید. آدرس لینک مستقیم را در مرورگر وارد کنید و اجازه بدهید چند ثانیه ای دانلود کند و سپس pause را بزنید. سپس به پوشه دانلود ها بروید و فایل جدید file123.part را پاک کنید و فایل file123.part که در دسکتاپ را دارید به جای آن قرار دهید و در مرورگر فایرفاکس resume را بزنید.دانلود قابل resume

اگر در حین دانلود در IDM این اتفاق بیافتد، روش کار ساده تر خواهد بود. شما پس از مستقیم کردن لینک دانلود، کافی است روی فایلی که متوقف شده دبل کلیک کنید و آدرس جدید را در این محل قرار دهید و resume را بزنید.

ادامه دانلود لینک مستقیم idm

 

3.9/5 - (24 امتیاز)
امین بهداروند
فارغ التحصیل کارشناسی برق مخابرات هستم. هم اکنون بعنوان کارشناس تجهیزات فیبر نوری و مخابراتی فعالیت می کنم. به زمینه های دیگر شامل برنامه نویسی vb.net و PHP و MySQL و همچنین طراحی وب سایت، طراحی گرفیکی و بازی سازی سه بعدی، بلاگ نویسی، موسیقی و... نیز علاقه مند هستم.

93 دیدگاه ها

  1. فریبا گفت:

    پیشنهادتون عالی بود و به من خیلی کمک کرد چون اخرهای دانلود حجم زیادی متوقف شده بود

  2. mansour گفت:

    همه چی درست بود فقط پاک نباید کنند بلکه replace کنند قبلشم اسم فایل قبلی را به فایل جدید تغییر بدند دستم درد نکنه نجاتم دادی

  3. مهدی گفت:

    عالی من ۲۵۰گیگ دانلود کردم سر گیگ اخر گیر کرد و بعدشم به خاطر همین اعصابمو داغون کرد ولی با این مطلب مشکلم حل شد ممنون

  4. ftm گفت:

    پس چرا من فایلی با پسوند part نمیبینم؟!!!

    • امین بهداروند گفت:

      اگر دانلود کنسل نشده باشد، شما باید فایلی با پسوند crdownload ببینید (اگر با گوگل کروم دانلود می کنید) و خودتان باید فایل را به part تغییر نام بدهید. مقاله را مطالعه بفرمایید.

  5. sarina78 گفت:

    چرا بعد از اینکه دانلود میکنم پنجره اتمام برام نمیاد چطور این مشکل رو حل کنم

    • امین بهداروند گفت:

      معمولا این مشکل زمانی پیش میاد که آنتی ویروس مزاحم فایل های دانلودی میشه. اون رو غیر فعال کنید ببینید مشکل حل میشه؟

  6. moein گفت:

    واقعا جواب داد
    پیشنهادتون عالی بود
    واقعا ازتون متشکرم

  7. niosha گفت:

    این پسوندی رو که گفتید رو اصلا نداره ..من چیکارکنم؟؟ تروخداکمک کنین حجم دانلودم زیاده )):

    • امین بهداروند گفت:

      سلام. شاید cancel رو زدید و اون فایل پاک شده. می تونید از recuva استفاده کنید یا ابزار های دیگر برای بازیابی فایلی که پاک شده.
      ولی اگر کنسل نکردید، فایل باید اونجا باشه. یا حتی می تونید پسوند crdownload رو سرچ کنید.

  8. امممییییر گفت:

    سلام من اندروید هستم ایا راهی بای اندروید است؟اخه یه فایلی رو ۹۱درصد دانلود شده بود که یه دفعه رفتم دیدم باز داره از صفر دانلود میکنه

    • امین بهداروند گفت:

      سلام. علاوه بر فولدر مقصد این دو آدرس رو هم چک کنید احتمال دارد فایل crdownload کروم آندروید در این محل ها ذخیره شده باشد:
      /data/data/com.android.chrome/cache
      /data/data/com.android.chrome/app_chrome/Default/
      البته اگه از صفر دانلود می کنه احتمالا دانلود های قبلی رو پاک کرده.

  9. abed گفت:

    امین جان فوق العاده ای

  10. sh گفت:

    سلام. ببخشید من درحال اپدیت ویندوزم بودم. ویندوز تن، بعد از ۹۴ درصد سیستم هنگ کرد و مجبور شدم ریستارت کنم. خیلی طول کشید، نمیشه ادامه پیدا کنه از همونجا؟

    • امین بهداروند گفت:

      سلام. برای من و خیلی های دیگه هم این قضیه پیش اومد. متاسفانه تنها راهش restart کردن هستش.

  11. zahra گفت:

    وتی لینک دانلود رو توی فایرفاکس میزنم میزنه هیچ چیز پیدا نشد چرا؟؟؟

  12. Mostafa گفت:

    من همه این کارها را انجام دادم ولی از اول دانلود میشه که!
    چیکار کنم؟

  13. میثم گفت:

    آقا دمتون گرم.خیلی روش عالیی بود

  14. زهرا گفت:

    من دانلود کردم ولی تو وسط یهو گفت دانلود تموم شده رفتم دیدم کلا ناقصه چیکار کنم؟لینکای دانلودم درسته

  15. Sozan گفت:

    سلام ببخشید سوال داشتم اگه جواب بدید خیلی ممنووون میشم..
    من گوشیم جی هفت پریمه دیروز ریست فکتوری کردم حالا خواستم برنامه هامو دان کنم یه دوتاش خوب بود ولی بعدش متوقف میشدن مثلا تو ۷۰ درصد میموندن دیگه یه درصدم بش اضافه نشد نه ایپ ستور نه تو گوگل نه حتی بازار نمیتونم من یه برنامه رو تمام کمال تا اخرش دان کنم حتی تم ستورمم اپدیت نمیشه نمیدونم چیکار کنم لطفا بگید😭😭

  16. امین بهداروند گفت:

    یه راه حل وجود داره که از سایت apkpure فایل اجرایی رو دانلود کنید و کپی کنید به گوشی و از اونجا نصب کنید.

  17. ... گفت:

    سلام ببخشید وقتی میخوام یه چیزی دانلود کنم بعد ازچند ثانیه دانلود توکامپیوترم متوقف شده وکلمهfailedنشون میده .بایدچیکارکنم؟

    • امین بهداروند گفت:

      سلام. دو علتی که به ذهن من میرسه، یکی پر شدن درایو هست، دومی بلاک شدن فایل توسط آنتی ویروس. این دو مورد رو چک کنید و نتیجه رو اعلام کنید.

  18. میلاد گفت:

    سلام . دوستان من درحال دانلود بازی با گوشی درفروشگاه پلی بودم حاا اسم اون بازز میزنم گزینه های زیادی میاره . اون بازی هم تو لیستی که میاره نیست . چطوری دوبارع اون بازی رو پیدا کنم ؟

    • امین بهداروند گفت:

      وقتی این حالت پیش میاد، احتمالا اون بازی یا اپ توی کشور ما ارائه نمیشه. بهتره از سایت های دانلود apk اون رو دانلود کنید و بعد در گوشی خود نصب کنید.

  19. مرتضی مهرادی گفت:

    سلام
    میخوام فیلترشکن نصب کنم موبایلم هیچ برنامه ای را دانلود نمیکنه و می نویسه در حال بارگیری و همین طور باقی می مونه لطفا راهنمایی کنید ضمنا چند برنامه فیلترشکن مناسب هم راهنمایی بفرمایید متشکرم

  20. من گفت:

    ترفند بیخودی بود. اگه ما میدونستیم کی میخواد اینترنت قطع بشه که قبلش فایل رو resum کنیم .که دیگه دوباره بعد وصل شدن دانلود رو ادامه میدادیم

    • امین بهداروند گفت:

      شما کلا قضیه رو نگرفتید. لازم نیست شما بدونید کی اینترنت قطع میشه. و این آموزش برای مواردی هست که وقتی resume رو می زنید دانلود ادامه پیدا نمی کنه. لطفاْ پیش از نظر گذاشتن کمی دقت کنید.

  21. 98 گفت:

    مممممممممممممممممنننننننننننننننننننننننننننووووووووووووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننننننممممممممممممممممممممممممممممممم

  22. Hojjat گفت:

    وقتی تویه گوشیه موبایل رویه یک فایل دیتا نصفه دانلود شده میزنم می نویسه هیچ نرم افزاری که از قالب فایلcrdownloadپشتیبانی کنه درو دستگاه نصب نشده باید چه نرم افزاری رونصب کنم تا بقیه دانلود رو بتونم انجام بدم

  23. Arsalan گفت:

    با سلام
    ببخشید فایلی با پشوند .part برای من ایجاد نمیشه.
    مشکل چیه؟

    • امین بهداروند گفت:

      این فایل در حین دانلود از فایرفاکس ایجاد می شود. آیا مراحل کار را درست انجام دادید؟ فایل CRDOWNLOAD را دارید؟ اگر هم این فایل ایجاد نشد، زیاد مهم نیست. شما فقط فایل PART خود را در پوشه دانلود ها کپی کنید و RESUME فایرفاکس را بزنید. به احتمال زیاد دانلود ادامه پیدا می کند.

  24. javad گفت:

    واقعا تشکر می کنم
    خیلی به دردم خورد

  25. مجتبی گفت:

    سلام میبخشد من درحال دانلود فیلم بودم تقریبا 3مگابایتش مونده بود که حواسم نبود کروم را لغو نبض کردم الان راه حلی برای ادامه دانلود وجود داره؟؟

  26. الی گفت:

    خداخیرت بده الهییییییی

  27. وحید گفت:

    سلام
    گوشیم با وای فای آهنگ رو کامل دانلود میکنه ولی با اینترنت گوشی رو 100 درصد میمونه و آهنگ سیو نمیشه.. ویدیو یا عکس رو کامل دان میکنه..

  28. Fatemeh گفت:

    سلام
    با اندروید یه فایل دانلود کردم…بعد72درصد میزنه donlowding….بعد pauseهم میزنم بعدمresumeولی تغییری ایجاد نمیشه

    • Reza گفت:

      من هم این مشکل رو داشتم وای فای رو میزنی خاموش میشه بعد میزنی روشن میشه خودش ادامه میابه اگه با اینترنت سیم هم دان میکنید همین کار رو انجام بدید یعنی اتصال داده رو یبار خاموش کنین بعد بزنین روشن شه ادامه اش میاد

    • امین بهداروند گفت:

      مرسی رضای عزیز

  29. پوريا گفت:

    واقعاااا ممنونممممم
    هميشه اين مشكل رو داشتم، با كمك شما حل شد 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  30. علی گفت:

    سلام خسته نباشید من زدم یه فایل زدم دانلود شه از فایر فاکس از نصف بیشترش دانلود شده یه گیگ مونده نتم رفت هرکاری میکنم میزنم اون یه گیگ دانلود شه اثلا جلو نمیره بعد خود به خود دانلود وای میسته چیکار کنم؟

    • امین بهداروند گفت:

      شما همین مراحل مقاله رو جلو برید با این تفاوت که فایل part ایجاد شده رو کپی کنید توی دسکتاپ، دانلود رو از توی فایرفاکس کنسل کنید. و دوباره لینک دانلود رو به فایرفاکس بدید. چند ثانیه بعد pause دانلود رو بزنید (توجه کنید که فایل دانلودی باید قابل resume باشد) سپس فایل part دسکتاپ را روی فایل part ایجاد شده در downloads بازنویسی کنید و ادامه دانلود را بزنید.

  31. mohsen.sh گفت:

    سلام . بنده به یه مشکلی خوردم . وقتی یک ویدیو رو از youtub دانلود میکنم بجای ویدئو , ادرس ویدئو رو دانلود میکنه , نرم افزارم internet download manager هست . لطفا اگر میدونید پیشنهاد در مورد حل این مشکل بدید نه دانلود از طریق سایت های دیگه یا نرم افزار های دیگه یا وارد کردن یه ss به اول اسم لینک و از این دست پیشنهادات

    • امین بهداروند گفت:

      شما نمیتونید با دانلود منجر از یوتوب دانلود کنید. از سایت هایی که یوتوب دانلود میکنند استفاده کنید.

  32. مینو گفت:

    خیلی ممنونم واقعا مفید بود.

  33. آرمین گفت:

    برا من که کار نکرد

  34. الی گفت:

    من با گوشی دارم فیلم دانلود میکنم، تا نود درصد رسیده ولی همونجوری مونده یهنی جلو نمیره!
    چی کار باید بکنم؟؟؟؟؟؟؟

  35. ملورین گفت:

    سلام خسته نباشید. من وقتی فیلمی رو دانلود می کنم تا آخر دانلود نمی شه یعنی از وسطش یهو میره آخرش و فایل باز میشه اما فقط تا نصفه. چیکار باید بکنم؟

    • امین بهداروند گفت:

      چند دلیل می تونه باشه. یکی لینک فایله خرابه. دوم حافظه گوشی یا لپتاپ شما وقتی به نصف دانلود میرسید پر میشه، سوم، یک اپلیکیشن جلوی دانلود رو میگیره. مطمئن بشید فضای کافی برای دانلود دارید و آنتی ویروس و برنامه های مزاحم غیر فعال هستند. و همچنین می توانید با استفاده از سایت هایی که لینک مستقیم می کنند فیلم رو به سرور دیگری منتقل کنید و از اونجا دانلود کنید، ممکنه این هم مشکل شما رو حل کنه.

  36. علیرضا گفت:

    خیلی عالی
    کارم بشدت راه افتاد

  37. Dani گفت:

    سلام و خسته نباشید و عرض ادب خدمت اقا امیر گل و عزیز♥ببخشید مزاحم شدم و دارم وقتتونو میگیرم ولی لطفا کمکم کنید من رفتم بازی سایبر هانترو دانلود کردم از سایت فارسروید با گوگل کروم و وقتی داشت دانلود میشد تو گوگل کروم و نوار اعلانش میزد 600 مگ رفته ولی میرفتم تو مدیریت فایل ها تو سیستم همون فایل با پسوند Crdownload بود با حجم 1.2 گیگ و بهش اضافه هم میشد.گوشیم مشکلی داره؟خطرناکه؟اتفاق خطرناکی میوفته؟جریانش چیه؟همیشه همینجوریه مثلا یه فیلم میزنم دانلود شه تا 100 مگ یا کمتر میره میرم میبینم فایل crdownload تا 500 مگ رفته این خدایی جریانش چیه ممنون میشم بهم بگی امیر جان سربلند و پیروز باشی♥😍《راستی این تایید من ربات نیستم سایتتون یکم سادس هیچی نمیپرسه فقط تیکرو میزنی حل میشه حداقل یکاریش کنین چنتا سوال بپرسه😁》

    • امین بهداروند گفت:

      احتمالا یک برنامه مثل آنتی ویروس توی دانلود مداخله ایجاد می کنه. ولی در کل با گوشی دانلد نکنید، زیاد نمیشه روش حساب کرد. برای شما هم مهم اینه که اون فایل crdownload درست باشه. درصد دانلود روی گوگل کروم چیزی رو ثابت نمی کنه. ولی من قبلا مشکل داشتم روی گوشی قدیمی ام و موقع دانلود درصد رو بالای 100% نشون میداد. مشکل از اپلیکیشن دانلود بود یا شاید هم مشکل از نسخه قدیمی اندروید بود
      این کپچا هم درست کار می کنه. اگه با پروکسی رایگان باز کنی سایت رو، ازت سوالات امنیتی می پرسه. چون آی پی شما بین اسپم های شناخته شده نیست سوالی نمی پرسه.

  38. پری گفت:

    سلام خسته نباشید. من چندتا فایل پرحجم رو زدم دانلود شه و حواسم نبود محل ذخیره رو دسکتاب گذاشتم وسطا اخطار داد که جای ذخیره کافی نیست و متوقف شد. حالا درایو C لبتابم پرشده و من نمیدونم از کجا این فایلای ناقص رو پیدا کنم و حذف کنم تا درایو C لبتاب خالی شه. نه تو دسکتاب هستن و نه تویه فولدر دانلود. اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

    • امین بهداروند گفت:

      اگر با internet download manager دانلود می کردید، کافی است به این آدرس بروید:
      C:\Users\%username%\AppData\Roaming\IDM\
      هر نرم افزاری دیتای موقت خود را در محل مخصوص خود نگه می دارد. اون آدرس رو می تونید از توی تنظیمات همون نرم افزار پیدا کرده و فایل های اضافی رو پاک کنید.

  39. salam139 گفت:

    ادامه-دادن-دانلود-نا-موفق-د رافزونه :‪Video DownloadHelper‬
    -گوگل-کروم/
    چگونه از این افزونه لینک دانلود بفرست به idm

  40. مینو گفت:

    ببخشید من قبلا هم این روش رو امتحان کرده بودم و برام کار کرده بود؛ اما ایندفعه، قبل از اینکه فایل CRDOWNLOAD رو به PART تغییر نام بدم، پسوند CRDOWNLOADش رو پاک کردم و یه مدتی هم یه فایل عادی بود. الان وقتی به این فایل پسوند پارت رو اضافه میکنم، روش جواب نمیده

    • امین بهداروند گفت:

      شما بدون فایل crdownload چه جوری می تونید اینکار رو بکنید؟ فایل با نام اصلی مناسب نیست. احتمالا کامل دانلود شده و تغییر نام داده شده به فایل اصلی.

  41. امیر گفت:

    سلام هیچ یک از دانلود شده ها اجرا نمیشود راهنمایی فرمایید

    • امین بهداروند گفت:

      ممکنه فایل های تصویری به نام videoplayback دانلود شوند که در آنصورت با تغییر نام به videoplayback.mp4 قابل اجرا خواهند بود. در صورت موارد دیگر، خطایی که میدهد را بنویسید تا راهنمایی کنیم.

  42. Vafaee گفت:

    پیشنهادتون عالی بوووووود سپاس فراوان

  43. مهسا گفت:

    سلام دوست عزیز
    من یه نرم افزار میخوام از یه سایت خارجی دانلود کنم که از طرف اون سایت ما از ایران مجاز نیستیم و باید با فیلتر شکن انجام بدم. حجم فایلم ۱۵ گیگ و قتی دانلود قطع میشه چجوری ادامه بدم چون سرورم با فیلتر شکن عوض میشه دیگه.
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    • امین بهداروند گفت:

      باید لینک شما مستقیم بشه. با یک سرور مجازی یا VPS فایل دانلود بشه و از سرور جدید با آی پی ایران دانلود کنید بدون محدودیت.
      همچنین می توانید از mediafire استفاده کنید یا سایت های آپلود که امکان آپلود از URL به شما می دهند. (منتها ممکن است آنها محدودیت حجم داشته باشند. 15 گیگ خیلی زیاد است.)

  44. مینو گفت:

    من قبل از اینکه فایل CRdownload رو به PART تغییر نام بدم، پسوند Crdownload رو پاک کردم و الان فایلم به یه فایل معمولی تبدیل شده. حالا هر چی پسوند PART رو بهش اضافه میکنم هیچ اتفاقی نمیفته. چیکار کنم؟

    • امین بهداروند گفت:

      به احتمال زیاد شما extension ها رو نمی بینید. تنظیمات view رو تغییر بدید تا پسوند فایل ها رو ببینید. و سپس تغییر نام بدید به file.part
      اگر برنامه ای این فایل رو استفاده می کنه، ابتدا کپی کنید به دسکتاپ و بعد تغییر نام بدید. و برگردونید به پوشه دانلود همونطور که توی مقاله توضیح داده شده.

  45. سیاوش گفت:

    سایت پولی چطور؟؟مثلا من داشتم پک سمپل دانلود میکردم هزینه اش رو کسر کرد چنتا فایل رو دان کرد ولی نتم قطع شد و بعدش که خواستم باز دان کنم باید دوباره لینکو خریداری میکردم …کاری میشه کرد؟؟ممنون میشم بگین

  46. amir گفت:

    سلام . داداش من وقتی میخوام یه فیلمو دانلود کنم تا اخر دانلود نمیکنه ولی میه دانلود با موفقیت انجام شد.مثلا یه فیلم 180 مگابایت .تا 30 مگابایت دانلود میشه و بعد دانلود یهو تموم میشه.خواهشا کمک کنید

    • امین بهداروند گفت:

      با چه نرم افزاری دانلود می کنید؟ بهترین نرم افزار internet download manager هست. این مشکل همچنین میتونه از خراب بودن لینک باشه. میتونید طبق بخشی از این مقال که مستقیم کردن لینک رو توضیح میده لینک خودتون رو مستقیم کنید و یکبار تست کنید ببینید فایل سالم هست یا نه. همچین از این مطمئن بشید که آنتی ویروس جلوی دانلود رو نمی گیره.

  47. مهدی گفت:

    سلام
    فایرفاکس نصب کردم و مراحل رو انجام دادم مشکلم که خطای بارگیری بود حل شد
    قبلأ چند بار این مشکل حالم رو اساسی گرفته بود الان دیگه ترسی از این مشکل در آینده ندارم
    خدا رو شکر
    با تشکر و سپاس فراوان

  48. ملیحه گفت:

    سلام
    چطوری لینکی ک دارم رو مستقیم کنم؟

  49. Mking گفت:

    سلام وقتی دانلود میکنم یکمش میاد میزنه دانلود کامل شد ولی فیلم یکم نشون میده میزنه ادامه پخش ممکن نیست

    • امین بهداروند گفت:

      معوملا دانلود ناکامل بعلت قطعی در اینترنت یا فـء/ــیلتر شکن پیش میاد. ممکنه حتی فایل از سمت سرور مشکل داشته باشه. یا سمت شما هارد دیسک بد سکتور داشته باشه یا فضای دانلود بطور موقت پر بشه.

  50. علی شفائی گفت:

    سلام.بنده چیزی تحت عنوان crowndownload ندارم! ویدیوها که چندین مورد بوده رو گوگل نصفه دانلود کرده، بعدشم قشنگ تبدیل کرده mp4 !! یعنی ویدیو باز میشه اما تا نصف اون قابل استفاده هست.راهی برای ادامه دانلود این فایل هم وجود داره؟؟ پیام بنده تکراری نیست!!!چون اصن پیام ندادم!!!!!!!!!!

    • امین بهداروند گفت:

      خطای پیام تکراری زمانی است که صفحه دو بار رفرش می شود (بخاطر مشکل اینترنت).
      اما در مورد دانلود: اگر فایل crdownload نمی بینید، یعنی از دید گوگل کروم دانلود کامل شده است. و فایل های crdownload رو تبدیل کرده به mp4. اگر مطمئن هستید که این فایل ها ناقص دانلود شده اند (و فایل های اصلی روی سرور مشکلی ندارند)، می توانید فایل رو به part. تغییرنام بدهید و روش فوق رو امتحان کنید.

  51. امیر گفت:

    سلام من فایل دانلود رو کلا پاک کردم میشه کاری کرد

    • امین بهداروند گفت:

      شما می تونید با استفاده از نرم افزارهای ریکاوری مثل Recuva فایل های دلیت شده رو برگردونید. ولی به شرطی که بعد از پاک کردن توی اون پارتیشن فایلی کپی نکرده باشید. اگه درایو سی باشه (جایی که فایل ها دانلود میشن) به احتمال زیاد فایل پاک شده overwrite میشود. چون درایو C مدام در حال خواندن و نوشتن سکتور های هارد دیسک هست. پس احتمالش کمه که فایل ریکاور بشه. ولی باز می تونید شانس تون رو امتحان کنید.

  52. سونیا گفت:

    سلام‌
    من فایل تلگرام سنگین دارم ک با ربات تبدیل فایل ب لینک دانلود از طریق گوگل دانلودشون می کنم ولی بعضی مواقع آخرای دانلود برمیگرده سر دانلود اولیه و از اول دانلود رو شروع میکنه..
    ب نظرتون مشکل چیه..؟
    اگه راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم

    • امین بهداروند گفت:

      از طریق گوگل دانلود نکنید! از internet download manager استفاده کنید به این جور مشکلات بر نمیخورید.

  53. مهدی گفت:

    سلام من خیلی از فایل هارو به خاطر اینترنت نیم بها با موبایل دانلود میکنم بعضی وقت ها فایل کامل دانلود نشده و به عنوان مثال از 500 مگابایت 300 مگابایتش اومده ولی فایل رو از پسوند CRDOWNLOAD در میاره و بجاش mp4 میزنه از نظر شما چکار کنم

    • امین بهداروند گفت:

      دلایل مختلفی می تونه داشته باشه. اگه فایل قابل resume نیست، هرگونه قطعی در نت باعث میشه دانلود متوقف بشه.
      یا ممکنه توی گوشی محدودیت فضا باشه یا برنامه ای توی عملکرد دانلود اختلال ایجاد کنه.

  54. ما گفت:

    ایا دانلودهای نیمه کاره هم نت مصرف میشود ؟

  55. الی گفت:

    عالی بود خیلی خیلی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.