ریست کردن پسورد فراموش شدۀ ویندوز
فوریه 25, 2017
دارک فایبر یا فیبر تاریک چیست؟
نوامبر 19, 2017
نمایش همه

رفع محدودیت ادمین در ویندوز 10

ویندوز 10 محیط بسیار راحتی برای کاربران دارد و خیلی از نواقص ویندوز سون را برطرف کرده است. اما از سوی دیگر، محدودیت های زیادی از لحاظ امنیتی برای کاربر ایجاد کرده است که ممکن است برای شما دردسر ساز باشد.

بعنوان مثال ممکن است که فایل های آفیس را نتوانید بصورت ویرایش باز کنید و فقط read-only باز شوند برای اکسل Excel و ورد Word.

همچنین هنگام کپی فایل ها، حذف فایل ها، باز کردن یا نصب کردن به احتمال زیاد با پیام های آزار دهنده مواجه می شوید و حتی بعضی مواقع اجازه به شما داده نمی شود.

ویندوز 10 پیام اخطار UAC

فرض کنیم شما سیستم عامل را نصب کرده اید و یک یوزر ساخته اید و تنها کسی هستید که از لپتاپ یا PC استفاده می کند.

یکی از راه هایی که شما می توانید همۀ محدودیت ها را بردارید این است که از کاربری به نام ادمین (Administrator) استفاده کنید. یعنی وقتی وارد ویندوز می شوید، با این نام کاربر لاگین کرده و از ویندوز استفاده کنید. شما در حالت پیش فرض این کاربر را نمی بینید، ولی با دستور زیر خواهید توانست این کاربر را نیز مشاهده کنید:

net user administrator /active:yes

 

کاربر ادمین ویندوز تن 10

توجه: اگر بعداً خواستید آنرا پنهان کنید دستور زیر را وارد کنید:

net user administrator /active:no

خوب، اکنون کافی است که کاربر را تغییر داده و وارد محیط کاربری Administrator شوید.

منو استارت ویندوز تن 10

توجه کنید که این کاربر هنوز رمزی برای ورود ندارد. پس برای جلوگیری از سرقت اطلاعات شما، حتما برای این کاربر رمز بگذارید.

مشاهده خواهید کرد که با استفاده از کاربر Administrator کلیه محدودیت ها برداشته خواهند شد.

اما شاید این برای شما مناسب نباشد و بخواهید محدودیت ها را برای کاربر اصلی خود بردارید. جالب است که دسترسی کاربر شما نیز Admin است ولی محدودیت هایی بر روی این کاربر اعمال شده اند.

برای این کار ابتدا لازم است که User Access Control را غیر فعال کنیم. در استارت تایپ کنید UAC:

 

غیر فعال کردن UAC

سپس اسکرولر را به پایین ترین حد خود بکشید و OK را بزنید.

غیر فعال کردن محدودیت کاربر ویندوز 10

اکنون در ران ویندوز بنویسید secpol.msc تا پنجره مدیریت Security Policy نمایش داده شود:

secpol.msc ویندوز 10

سپس به آدرس زیر بروید و مقادیر زیر را Disable کنید. توجه کنید که دومین آدرس از شما می خواهد که ویندوز را restart کنید.

Local Policies > Security Options > 
User Account Control: Admin Approval Mode for the Built-in Administrator account: Disabled
User Account Control: Run all administrators in Admin Approval Mode: Disabled

User Acces Control Polict Windows 10

پس از ری استارت، کاربر شما دسترسی  کامل به محیط ویندوز خواهد داشت.

اگر به مشکلی بر خوردید، در کامنت ها بگویید تا پاسخ بدهیم.

4.9/5 - (70 امتیاز)
امین بهداروند
فارغ التحصیل کارشناسی برق مخابرات هستم. هم اکنون بعنوان کارشناس تجهیزات فیبر نوری و مخابراتی فعالیت می کنم. به زمینه های دیگر شامل برنامه نویسی vb.net و PHP و MySQL و همچنین طراحی وب سایت، طراحی گرفیکی و بازی سازی سه بعدی، بلاگ نویسی، موسیقی و... نیز علاقه مند هستم.

157 دیدگاه ها

  1. صادق گفت:

    سلام آقای بهداروند میخاستم نام user account در ویندوز ۱۰ تغییر بدم اما اشتباها حذفش کردم نتیجش شد زمانیکه سیستم را ریست کردم همون user که حذفش کردم که بعنوان ادمین هم بود ازم پسورد ورود خواست وپسورد قبلی رو هم قبول نکرد بردمش پیش فروشنده که با بوت ویندوز ۱۰ وتعریف کردن یک user دیگه دوباره تونست وارد سیستم بشه اما مشکلم اینه که الان دیگه نمیشه اکانت اضافه کرد یا حذف کرد و ارور user account control میده با این تفاوت که دکمه yes حذف شده و هیچکاری نمیشه کرد! لطفا راهنماییم کنید.

    • امین بهداروند گفت:

      سلام متاسفانه شرایط سختی برای شما پیش آمده. خیلی ها این مشکل رو داشتند بدون پاسخ مشخصی از مایکروسافت. یکنفر این پیشنهاد رو داده. امتحان کنید ببینید جواب می دهد یا نه. شما باید توی safe mode وارد ویندوز شوید (قبل از بالا آمدن ویندوز F8 بزنید و Safe mode را انتخاب کنید) سپس در command prompt کاربر admin را فعال کنید (طبق توضیحات مقاله ما) سپس sign out کنید و وارد کاربر administrator شوید. در آنجا می توانید کابران دیگر را ادمین کنید یا یک ادمین جدید ایجاد کنید با دستور net localgroup Administrators “account-name” /add

    • ali گفت:

      سلام داداش چکار کردی بالاخره درست شد؟؟؟
      منم متاسفانه همین مشکلا پیدا کردم

    • مسعود گفت:

      سلام دوستان من تقریبا همین مشکل اقا صادق رو داشتم و دکمه yes برام حذف شده بود ولی مشکلم حل شد, کاری که من کردم مثل نصب مجدد ویندوز بود با این تفاوت که دیگه نیاز به نصب دوباره درایور ها نبود ولی درایو C رو کلا پاک کرد, تقریبا همین کاری که اقای بهاروند گفتن انجام دادم( با safe mode) منتها از این روش: ( توی ویندوز 10 البته)
      1- دکمه پنجره+ I (همون control panel) 2-قسمت Update and Security بعد 3- از لیست کنار Recovery . میزنین 4- و بعد از صفحه باز شده Restart Now ب5- Troublrshootب 6- ……Reset .ب 7- Remove Everything ( البته توی همین قسمت من اول خواستم از Advanced Option وارد شم و بعد از قسمت command دستور لاگین شدن با اکانت Admin رو بدم که خب دستور انجام شد از اونجا ولی لاگین نشد با اکانت ادمین. حالا شاید شما بتونین کاری کنین دیگه نیازی هم نباشه اینهمه وقت صرف کنید برای راه اندازی مجدد ویندوز).
      موفق باشید بوس بوس

  2. poorya گفت:

    سلام یوزر من ادمین بود که الان به صورت مهمان میتونم وارد سیستم بشم اجازه دسترسی به تنظیمات نصب یا حدف برنامه نمیده به safe mode هم نمیتونم وارد بشم اون پیامی هم که اول مطلب گذاشتید گزینه ok برای من حذف شده چکار باید بکنم؟

  3. Omid.rmi گفت:

    سلام
    من روی داریو c کلیک راست کردم تو
    Properties
    بعد وارد تب
    Security
    شدم و دسترسی ها رو دستکاری کردم حالا هر کاری میکنم میگه
    Access denied
    حالا نمی دونم چیکار کنم اگه میشه راهنمایی کنید

    • امین بهداروند گفت:

      سلام. اگر همچنان امکان تعویض تنظیمات Security درایو C را دارید، بهتر است دوباره وارد آن تنظیمات بشوید و برای همۀ کاربران همۀ دسترسی ها را مجاز کنید. اگر این امکان را ندارید، طبق آموزش این مقاله کاربر Administrator را فعال کنید و با آن Login کنید و این تنظیمات را درست کنید. اگر موفق نشدید، اعلام کنید که چه مواقعی ارور می دهد تا مشکل را حل کنیم.

  4. کیارش پولادی گفت:

    سلام وفت تون بخیر
    من روی یکی از پارتیشن هام security رو برای یوزر administrator فعال کرده یودم.
    بنا به دلایلی مجبور به تغییر ویندوز ۱۰ شدم و مجددا نصب کردم
    حالا همون درایور اجازه دسترسی بهم نمیده همه فایل های پایان نامه ام هم داخلش هست.
    دقیقا همون پسورد خودم رو هم روی administrator باز تنظیم کردم اما بازم دسترسی بهم نمیده دیگه نمیدونم چیکار باید بکنم.
    شما میتونین بهم کمکی کنید؟

    • امین بهداروند گفت:

      سلام. در سایتی یک مورد مشابه دیدم که طرف با BitLocker درایو خود را لاک کرده و ویندوز را عوض کرده و پسورد را می زند ولی امکان دیدن درایو را ندارد. مایکروسافت پیشنهاد کرده که شما BitLocker را اجرا کنید ولی پسورد را نزنید و بجای آن Forgot Password بزنید و در گزینه ها از Recovery Key استفاده کنید، اگر که چنین فایلی را هنوز در اختیار دارید.

  5. آزاده گفت:

    سلام من در ویندوز۱۰ یک یوزر ساختم بعد یک یوزر به اسم greenبود که اونو حذف کردم حالا هر کاری میخوام انجام بدم میگه دسترسی ندارید اون کار اولی هم گزینه okنمیاد مدام یه پیغام میده که باید با یوزر adminیا پسورد adminوارد شوید که یوزرadminهم پسورد نداره چیکار کنم؟

    • امین بهداروند گفت:

      سلام. آیا شما امکان فعال کردن Administrator (طبق آموزش این مقاله) و لاگین کردن با این یوزر را دارید؟

  6. امیرحسین گفت:

    سلام وقت بخیر.بعد از آپدیت ویندوز ۱۰,دو یوزر ساخته شده هیچ کدومشم مشخص نیست ادمینه یا مهمانه الان مشکل شده که انتی ویروس و غیر فعال می خوام کنم میگه باید ادمین باشی,ممنون میشم کمک کنید.

    • امین بهداروند گفت:

      سلام. آیا شما امکان فعال کردن Administrator (طبق آموزش این مقاله) و لاگین کردن با این یوزر را دارید؟

  7. رضا گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشید..
    مشکلی بعد از نصب ویندوز 10 واسم پیش اومده که هر فایل exe که باز میکنم اجرا نمیشه و حتما باید از run as administrator اجرا کنم ک گاها هم پیش میاد که از این طریق هم برنامه اجرا نمیشه ممنون میشم مشکلمو حل کنید سپاس

  8. محمد حسن گفت:

    حاجی قربونت برم . دمت گرم . درایور پرینترم نصب نمیشد . با راه حلی که دادی اب خوردن نصب شد .

  9. مجید گفت:

    سلام
    یه برنامه میخواستم نصب کنم من خودم ادمینتراتور هستم نه یوزر معمولی
    با پیغام اکسس دنید مواجه شدم
    روش راست کلیک و ران ادمین میکنم قفشنگ نصب میشه!
    چه بلایی سر یوزر من ادمینستراتور اومده؟
    درضمن سیستم بنده خانگی است نه شرکتی

  10. علی گفت:

    سلام ممنون داره سه تا سیستم دارم یکی سیستم اصلی بقیه کلاینت روی سیستم کلاینت من چیزی نمیتونم نصب کنم در واقع محدویت داره چطوری میتونم این محدویت بردارم لازم به ذکر که سیستم اصلی دسترسی ادمین پسورد داره چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

  11. حدیث گفت:

    سلام . من به تازگی ویندوز عوض کردم . بعد از ورود به ویندوز ابتدا یک اکانت Local ساخته شد و بعدش من اکانت مایکروسافت خودم رو در قسمت تنظیمات وارد کردم دقیقا کاری که همیشه انجام میدادم. اما حالا وقتی میخوام وارد ویندوز بشم اون اکانت Local به همراه اکانت مایکروسافت در قسمت لاک اسکرین ظاهر میشه. ضمنا اکانت مایکرو سافت به عنوان Administa هستش. با تمام روش های موجود برای پاک کردن اکانت ، اون اکانت Local رو پاک میکنم ولی پس از چند دقیقه دوباره همون اکانت لوکال توی قسمت لاک اسکرین ظاهر میشه . خواهش میکنم راهنمایی کنید.خیلی خیلی ممنونم.

  12. حدیث گفت:

    ضمنا باید بگم که با روشی که در بالا گفته شده به اکانت administrator رو فعال کردم و واردش شدم و از اونجا هم اقدا به پاک کردن اکانت لوکال کردم ولی باز هم بعد از چند دقیقه اون اکانت لوکال برگشت.

  13. hassan گفت:

    سلام من اشتباهی یوزر ادمین رو چاک کردم والان یوزر معمولی دارم و نمیتونم کاری کنم لطفا راهنمایی کنید باید چیکار کنم

    • امین بهداروند گفت:

      دست شما درد نکند. به دو روش می توان مشکل را برطرف کرد. یکی استفاده از System Restore و دوم استفاده از نرم افزار های بازیابی پسورد و یوزر، نرم افزار هایی مانند Windows Password Refixer. این آموزش را ببینید.

      • hassan گفت:

        اگه همین یوزر رو هم پاک کنم چی میشه بعد یوزر ادمین نمیاد

        • امین بهداروند گفت:

          شما نمی تونید این یوزر رو پاک کنید. اگر هم به روشی موفق شدید، دیگه نخواهید توانست ویندوز رو بیارید بالا. و تنها راه شما، استفاده از DVD نصب ویندوز یا نرم افزار های ریکاوری خواهد بود.

  14. حسین گفت:

    سلام
    وارد تنظیمات change user account که میشوم پیغام to continue, enter an admin user name and password ظاهر میشه و برام محدودیت میگذازد

    • امین بهداروند گفت:

      سلام، با آموزشی که در این مقاله داده شده، شما می توانید وارد اکانت Administrator شوید و از آنجا تنظیمات کاربر عادی خود را دستکاری کنید. حتما نوع کاربر عادی خود را به Administrator تغییر دهید و تنظیمات UAC را به پایین ترین حد خود بکشید.

  15. بهمن گفت:

    سلام من میخواستم تنظیمات موس رو تغییر بدم پیغام داد ولی
    Windows can’t access to specific device. Path .or file
    You may not have permission to access the item
    تو رو خدا اگر میتونید راهنماییم کنید
    میترسم ویندوزم ناقص شده باشه چون چنبار ری‌ست کردم
    هارد دیسک هم ۱۶% fragment داره

    • امین بهداروند گفت:

      عزیز، شما باید با استفاده از این مقاله رفع محدودیت ادمین رو بردارید و همچنین آنتی ویروس Windows Defender رو غیر فعال کنید. و ری استارت کنید. اگر حل نشد پیام بدید در q.neomarket.ir

  16. داود گفت:

    وقتی توی قسمتrunچیزی سرچ میکنم که به تنظیمات ویندوز دسترسی پیدا کنم این ارور میاد
    ser Account Contral This app has been blocked for your protectiorn An administrator has blocked you from running this app. For more information, contact the administrator. mmc.exe Publisher: Unknown File origin: Hard drive on this computer Program location: “CAWindows system32\mmc.exe” “C: WindowsIsystem321services.msc” Close

    • امین بهداروند گفت:

      این احتمالاً بخاطر محدود بودن کاربر شماست. با روش پیشنهاد شده محدودیت ادمین را بردارید. اگر حل نشد در q.neomarket.ir سوال خود را مطرح کنید.

  17. ساسان گفت:

    سلام من به یه مشکلی توی ویندوز 10 برخورد کردم جوری که هر وقت برنامه های دیفالت رو انتخاب میکنم بعد از راه اندازی مجدد خود به خود ریست میشن و این مشکل از زمانی که یک برنامه idm نصب کردم به وجود اومد البته بعد از حذفش هم تغییری نکرده.
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  18. وحید گفت:

    سلام، من بعدر از اینکه وارد درایو c میشم users رو باز میکنم، کسی که ویندوز رو برام نصب کرده اسم خودش رو گذاشته، روش های مختلفی رفتم و تغییر دادم اسمشو، اما اعمال نمیشه، هنوز هم همون اسم میاد، لطفا راهنمایی کنید

    • امین بهداروند گفت:

      متاسفانه روش تمیز و راحتی برای تغییر نام کاربر وجود ندارد. بهترین کار ایجاد کاربر جدید، تخصیص امکانات ادمین به کاربر جدید و حذف کاربر قدیمی می باشد. منتها با این کار، تنظیمات شما و فایل های دسکتاپ و داکیومنت و… پاک می شوند. پس مراقب باشید.

  19. احمد گفت:

    سلام ارادتمندم.
    جناب بهداروند ببخشید این پیغام در خیلی از قسمت‌های تنظیمات سیستمم هست.
    باید چیکار کنم؟

    Some settings are hidden or managed by your organization.

    • امین بهداروند گفت:

      سلام. پیشنهادی که مایکروسافت داده، آپدیت کردن ویندوز 10 می باشد. به احتمال زیاد مشکل شما حل می شود.

  20. احمد الماسی گفت:

    سلام وقت بخیر من یوزری که ادمین بود اشتباهی حذف کردم و الانم هر کاری که بخوام بکنم از جمله استخراج کردن یا باز کردن برنامه بهم هشدارuacمیده باید چکارش کنم لطفا راهنمایی کیند

  21. احمد الماسی گفت:

    اگه دوباره ویندوز رو نصب کنم مشکل حل میشه؟

  22. مهدی گفت:

    سلام این مرحله اخر که میگه ریستارت کنین یوزرتونو منظورش چیه؟ لگه ریستارت کنیم اطلاعات داخل یوزر پاک میشن؟؟

    • امین بهداروند گفت:

      نه عزیز، میگه کامپیوتر رو ری استارت کنید. یوزر رو که نمیشه ری استارت کرد.

  23. سینا گفت:

    سلام من در ویندوز ۱۰ اکانت مایکروسافت رو لاگ این کردم بعد به دلایلی پاکش کردم حالا نمیتونم هیچ نرم افزاری نصب کنم یا حتی به change user account control settings برم و در قسمت do you want to allow this app to make changes to your device? با این پیغام مواجه میشم
    To continue, enter an admin user name and password
    با این حال مشخص نیست کجا این یوزرنیم و پسورد رو باید وارد کنم

  24. مصطفی گفت:

    سلام خداقوت،
    اول از همه بگم اینکه من نتونستم از طریق بوت ویندوز عوض کنم، از داخل ویندوز قبلی ویندوز جدید رو نصب کردم و بعد رفتم تو درایو C پوشه old رو پاک کردم، الان تو این ویندوز اکانتم ادمین نیست، در حالیکه تو یوزر اکانت نوشته ادمین، این روشی که شما گفتید تو لوکال پلیسی رو انجام دادم ، دیسبل هم شد اما باز هم تمام مواردی که قبلا بود هنوز هم علامت سپر ادمین کنارش هست و موارد دیگه
    خواستم یوزر ادمین رو فعال کنم میگه ارور 5 و اکسس دیناید

    نمیدونم داستانش چیه

  25. ندا گفت:

    سلام من ویندوز ده رو نصب داشتم مجدد که عوض کردم بعضی فایلهای ورد و پی دی اف قفل شده بازهم نمیشه. این مواردم امتحان کردم باز هم باز نشد البته بوتهای لبتابو قبل تعویض ویندوز به خاطر نصب ویندوز ۷ که قبولش نمیکرد دستکاری کردم و ویندوز ۷ رو‌نصب کردم اما به خاطر اینکه برخی قابلیتاش که راه نیفتاد مجددا ده رو‌نصب کردم و دیدم اینجوری شده . چیکار کنم فایلام حیاتی اند. با تشکر

  26. مجتبی گفت:

    سلام . من وقتی میخوام وارد یوزر ادمین بشم رمز میخواد ازم و خودم هیچ رمزی روش نزاشتم. چی کار کنم

  27. شاهد گفت:

    سلام. یکی از برنامه های من توسط یوزر اکانت بلاک شده که وقتی میخوام باز کنم پیام This app has been blocked for your protection. میده. چطوری آنبلاکش کنم؟ ممنون میشم از جوابتون.

    • امین بهداروند گفت:

      سلام. شما باید روی فایل رایت کلیک کرده و properties را بزنید. پایین صفحه گزینه Unblock وجود داره یا اگر گزینه Block تیک خورده تیک را بردارید.

  28. شاهد گفت:

    سلام عزیز برادر. ویندوز 10 یکی از برنامه های منو بلوکه کرده و نمیزاره ران بشه. لطفا بفرمائید چطوره آزادش کنم؟

  29. mahsa گفت:

    سلام
    من تو ویندوز ۱۰ یه یوزر داشتم کلا
    حواسم نبود disable کردم
    حالا چیکار کنم؟؟؟

  30. سامان گفت:

    سلام روز بخیر
    من ویندوز 10 رو نصب کردم. حالا میخام برنامه هایی مثل اتوکد ، سالیدورک و .. رو نصب کنم. سیستم من به زودی باید وارد شبکه بشه و یوزر خودم رو داشته باشم. حالا سوال من اینه که بعدا که با یوزر خودم وارد بشم امکان دسترسی به برنامه هام رو دارم؟ و اگر دارم آیا بدون مشکل برنامه ها کار میکنند.
    با تشکر

  31. داود گفت:

    جناب سلام
    ی سوال داشتم سیستم های شرکت که روشون ویندوز 10 نصب هست نه به فایل های شبکه دسترسی دارند نه به پرینترهایی که روی شبکه هست درصورتی که سیستم هایی که روشون ویندوز7 نصبه هیج مشکلی ندارند همه کاری کردیم درست نشد ویندوزدیفندر را نیز غیر فعال کردم ارور سطخ دسترسی میدهد
    روی شبکه ها نیز هیچ پسوردی وجود ندارد لطفا راهنمایی کنید چه کنیم

    ممنون

  32. محبوبه گفت:

    سلام
    یه برنامه دارم . محدودیت استفاده از کاربر دارد.
    برای 3 نفر از همکاران استفاده کردم.
    طرفیتش پر شده. نمیتونم برای بقیه انجام بدم. مینویسد تعداد نفرات استفاده کننده در این رایانه 3 نفر.
    راهی هست تعداد نفرات صفر شود؟

  33. ايليا گفت:

    سلام من روي يوزرم اكانت مايكروسافت زده بودم بعد از چند مدت با پسوردم نتونستم وارد بشم و ميزد پسورد شما عوض شده به سايت مراجعه كنيد و با پين وارد ميشدم جديدا با پين هم كه وارد ميخوام بشم يه پسورد جديد ميخواد و هرچي پسورد رو از سايت تغيير ميدم و وارد ميكنم قبول نميكنه
    چون يوزرم يوزر ادمينه حتما مهمه برش گردونم و اطلاعات مهمي داخلش دارم
    راهي هست بخوام برش گردونم؟

  34. saber گفت:

    سلام
    سوالم در مورد اینکه روی درایو رمز گذاشتم و قفل شده بعد که رمز میزنم به حالت باز در میاید میخوام زمانی که از درایو بیرون میام بدون خاموش کردن سیستم قفل درایو از حالت باز به بسته تبدیل شود و برای دسترسی دوباره باید رمز زده بشه

    • امین بهداروند گفت:

      متاسفانه قفل درایو فقط توی ویندوز کار می کنه و از بیرون میشه درایو رو دید. شما باید از نرم افزار هایی مثل folderlock استفاده کنید.

  35. saber گفت:

    از چه کلیدی استفده باید کرد

  36. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید مشکل اینه که اکانت ساختم بعد از روی منیج یا کنترل برش داشتم ینی دیگه اکانتی وصل نبود بعد الان می خوام یه اکانت اضافه کنم اصلا دیع صفحه رو بازی نمی کنه ینی وقتی روی اد میزنم یا اصلا روی اکانت قبلیه میزنم که بزارم برای مدیریت هیج واکنشی نشون نمیده فقط همون صفحه ای بخوای اکانت رو بسازی یا اد کنی برای کمتر از ثانیه میاد و میره

    • امین بهداروند گفت:

      این مشکل با استفاده از cmd حل میشه. یعنی از کد های مربوط به ایجاد یا تغییر اکانت استفاده کنید. (ترجیحا توی safe mode)

  37. شهر گفت:

    باسلام من یه شبکه homegroupدارم که روی سیستم عامل ویندوز هفت یه چاپگری اشتراکی دارم و رو سیستم دوم که سیستم عامل ویندوز ده داره تو بخش نتورک ک بازمیکنم اون یوزر اول که ویندوز هفت و چاپگر روشه نمیتونم ببینم اما چنتا دیگه از سیستم ها هست که میتونم ببینم

    • امین بهداروند گفت:

      نوع ارتباط خود را به private تغییر دهید. فایروال را خاموش کنید یا در قسمت exception پرینتر را استثنا بگذارید. آنتی ویروس را نیز خاموش کنید موقتا. تنظیمات sharing را بدرستی انجام بدهید اگر انجام نداده اید. موفق باشید. پینگ پرینتر را بگیرید ببینید آیا پینگ دارید یا خیر.

  38. علی گفت:

    سلام
    من چند وقت پیش یه اکانت دومی غیر از اکانت ادمینم درست کردم بعد از اونجا دسترسی اکانت اولمو برداشتم تا اکانت دومم ادمین شه بعد پشیمون شدم دومیو پاک کردم بعد تا یه مدت سالم بود تا اینکه رفتم و رمز همیشگیم رو زدم ولی نمیتونستم بعضی از برنامه هارو اجرا کنم میگفت رمز ادمین استورو بزن من هرچی رمز به ذهنم اومد زدم ولی کار نکرد
    اکانت ادمینم هم نتونستم از توی اون دستور بالا باز کنم سیف مود هم نداره
    چی کار.کنم لطفا جواب بدین
    ممنون

  39. علی 96 گفت:

    سلام خسته نباشید
    من آخرین آپدیت ویندوز رو انجام دادم و بعد از یک سری از دسترسی مانند هرگونه دسترسی به اعتماد سازی فایل ها در ویندوز دیفندر ازم گرفته شده و فقط اکسس دینای توسط ادمین رو میده
    امکانش هست که ماکروسافت بعد از آپدیت این محدودیت رو برای ایرانی ها اعمال کرده باشه؟

  40. علی گفت:

    سلام . من بعد از آپدیت ویندوز {آخرین ورژن} این ارور رو همش میبینم . مشکل دقیقا کجاست؟؟حتی وقتی با admin هم وارد میشم همین مشکل هستش
    http://s8.picofile.com/file/8368869234/er.png

  41. پیمان گفت:

    سلام
    روز به خیر

    من به تازگی ویندوز 10 رو نصب کردم منتها الآن به یه مشکلی خوردم و اونم اینه که روی دسکتاپم نمیتونم فایلی رو دانلود کنم، تا میام چیزی رو روی دسکتاپ دانلود کنم اررور میده و میگه این آدرس بر روی دسکتاپ موجود نیست!!! فقط میتونم توی پوشه دانلودها انجام بدم! به علاوه نمیتونم فایلی رو از روی دسکتاپ پاک کنم ! اررور میده و میگه شما به دسترسی نیاز دارید در حالی که یک یوزر هم بیشتر ندارم!

    میشه لطفا راهنمایی بفرمایید

    ممنون

  42. ناشناس گفت:

    بی نهایت از محبتی که کردید و با این اطلاعات مشکل بنده حل شد، سپاسگزارم… چند ماهی بود که CD درایو من با مشکل محدودیت ادمین مواجه شده بود…. ممنونم آقا

  43. Mr.Hervess گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید من سیستم رو روی حالت ادمین گزاشتم اما تا برنامه هارو run as administrator نزنم باز نمیشه و ارور you’ll need a new app to open this .exe file رو میاره و بعضی موقع ها هم کلا مینویسه apilication not found or unistall

    لطفا راهنمایی کنید ممنون

    • امین بهداروند گفت:

      میتونید توی رجیستری این مشکل رو حل کنید:
      HKEY_CLASSES_ROOT\.exe
      و مقدار default رو بگذارید exefile وذخیره کنید.
      سپس به آدرس زیر بروید:
      HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command
      و مقدار default را بگذارید: “%1” %*
      سپس ری استارت کنید. احتمالا درست می شود.

      • Mr.Hervess گفت:

        بدیش اینجا وقتی با win+R میخوام برم داخل رجیستر ارور application not found رو میده

      • Mr.Hervess گفت:

        اقای بهداروند این کدی که دادی رو * باید اخرش باشه یا اولش؟؟؟ کدوم از اینا باید باشه؟/

        *% “1%”

        “%1″%*

        ممنون میشم راهنمایی کنید

      • Mr.Hervess گفت:

        این حرکت اخر رو چند بار امتحان کردم ولی هربار ویندوز رو ریستارت می کنم هیچ اتفاقی نمی افته و همون روال گذته هستش و وقتی میرم داخل این مسیر HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command دباره مقداری که تعریف کردم به value not set تغییر می کنه

        • امین بهداروند گفت:

          متاسفانه قالب سایت نئومارکت کاراکتر ها رو تغییر میده. عدد 1 باید انگلیسی باشه نه عربی و کوتیشن ها باید عمودی باشند (دبل کوتیشین = شیفت و اون کلیدی که گ فارسی رو داره) و ستاره هم باید آخر باشه. یعنی از چپ به راست: دبل کوتیشن درصد یک دبل کوتیشن فاصله درصد ستاره

          اگر این مقدار خودبخود تغییر می کنه، یعنی یک سرویسی توی ویندوز اینو تغییر می ده. بهتره کاربر administrator رو فعال کنید و یکبار با اون لاگین کنید. ببینید اونجا هم این مشکل وجود داره؟ اگر نبود می تونید از اون کاربر استفاده کنید. یا اینکه اونجا برنامه های repair tool نصب کنید و اجرا کنید.

  44. dniz گفت:

    سلام
    من هر کاری میکنم که حساب جدیدی رو که ساختم پاکش کنم نمیشه اصلا نمیتونم وار اون حساب جدیدی ک ساختم بشم هر کاریم که میکنم حذفش کنم یه خطا میده Access denide ممنون میشم اگه کمکم کنین

    • امین بهداروند گفت:

      مایکروسافت یک نرم افزار درست کرده است بنام Delprof.exe که با آن می توانید یوزر را حذف کنید. امتحان کنید.

  45. پیام گفت:

    سلام و ممنون از سایت خوبتون,
    توی لب تاپ من که ویندوز ده داره mmc اجرا نمیشه حتی secpol.msc هم اجرا نشد و پیغام میده ادمینیستریتور اجازه بهت نمیده. من با یوزر ادمین هستم. لطفا راهنمایی کنین.
    ممنون

    • امین بهداروند گفت:

      آیا یوزر ادمین شما تغییر نام داده شده است؟ اگر بله، برگردانید به نام قبلی و احتمالا مشکل شما حل خواهد شد. همچنین مطمئن شوید یوزر شما عضو Local Administrators group می باشد. موفق باشید.

  46. parisa گفت:

    سلام
    من چند وقت پیش ویندوزم رو عوض کردم. امروز رفتم چند تا پوشه رو باز کنم اجازه نمیده. دسترسی رو گذاشتم روevery one ولی بازم عکسای تو فایلارو نشون نمیده لطفا راهنمایی کنید. در حد گریه ناراحتم. نکنه همه ی عکسامو از دست بدم

    • امین بهداروند گفت:

      مقاله رو مطالعه کردید؟ توی این مقاله توضیح دادیم چطور محدودیت ادمین رو بردارید. اگر جواب نگرفتید. توی http://q.neomarket.ir مطرح کنید تا مشکل شما رو حل کنیم. (عکس ها رو هم از دست نمی دید، مشکلی نیست.)

  47. علی گفت:

    سلام
    ی سوال دارم…
    چرا اصلا این طوری میشه و از ابتدا دسترسی ها محدوده؟

    من با سیستم دسکتاپ این مشکل رو نداشتم
    لپتاپ جدیدی که خریدم رو ویندوز روش نصب کردم این طوری بود برای فایل هایی که از قبل روی درایو ها بود
    پیغام میومد برای هرگونه تغییری که میخاسی روش بدی

    • امین بهداروند گفت:

      ویندوز های جدید (7 و مخصوصاً 10) بصورت پیش فرض این محدودیت ها را دارند و خیلی هم آزار دهنده هستند، ولی سیاست مایکروسافت است دیگر. کاری نمی شود کرد.

  48. حسین گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    من دیشب ویندوز رو عوض کردم
    بخاطر همین مشکل که هیچ نرم افزاری رو نمیتونستم اجرا کنم
    حالا دوباره همونطور شد و فهمیدم که با Run Admin اجرا میشن
    فقط راه دومی که گفتید رو نمیتونم انجام بدم چون روش اولی بهم کمک نکرد
    برای روش دوم یعنی اجرای UAC این خطا رو میده
    http://uupload.ir/files/t2u_screenshot_(2).png

    • امین بهداروند گفت:

      می تونید کنترل پنل رو باز کنید و به این آدرس برید: Control Panel\System and Security\Security and Maintenance و از اونجا uac رو تغییر بدید. ولی توی سایتها پیشنهاد شده ویندوز رو آپدیت کنید حل میشه. من امتحان نکردم. موفق باشید.

  49. مجتبی گفت:

    سلام خسته نباشید
    چگونه می شود یوزر default ویندوز 10 را به طور دلخواه تغییر دادکه وقتی یوزر جدیدی میسازیم تنظیمات یوزر دلخواهمان که در فایل NTUSER.DAT ذخیره شده را داشته باشد؟؟

  50. Aram گفت:

    خدا خیرتون بده

  51. بهروز آسیابان گفت:

    ممنون از مطلب و سایت شما، استفاده کردم

  52. مجید گفت:

    سلام ممنون از مطالب خوبتون
    توی سیستم هایی که تحت Domain است و با یوزر شبکه ای بالا می اید چطور می شه ادمین شد برای ندیدن این پیغام ها

    • امین بهداروند گفت:

      در دومین هایی توسط یک ادمین کنترل می شوند، کلاینت ها تنها زمانی میتوانند حقوق admin داشته باشند که ادمین اصلی شبکه دسترسی را بدهد.

  53. مجید گفت:

    سلام دائم با این پیغام ها روبرو هستیم و آدمین اصلی دسترسی نمی دهد آیا راه دیگری دارد ممنون اگه راهنمایی کنید

  54. عباس گفت:

    سلام. با تشکر از مطالب آموزنده تان. ویندوز من اصلا اجازه دسترسی به UAC را هم نمی دهد چه کنم؟ ممنون میشوا کمکم کنید.

  55. َAbolfazl گفت:

    User Access Controlبرایرفتن به این قسمت هم ارور میده

  56. الوند گفت:

    ادمین عزیز خسته نباشید..به یه مشکل خیلی اساسی برخوردم…مشکل از اونجایی شروع شد ظاهرا که کارت گرافیک رو اپدیت کردم…….بعد ازاون هر برنامه ای رو که آرم سپر یا همون ادمین استاتور داره تو دسکتاپ باز نمیکنه و ارور میده…حتیتسک منیجر و تنظیمات پیشرفته رو هم باز نمیکنه….ارورشم اینه که the service cannot be started.either because it disabled or because it has no enabled……الان من باید چیکار کنم؟؟لطفا کمکم کنین

  57. شیدا گفت:

    سلام مشکل من اینه ویندوز 10 دارم و ادمین هستم ولی وقتی میخوام یه برنامه ایی رو پاک کنم یا باز کنم ک به تایید ادمین نیاز داره خطای اکسس دینای برام میاد. در صورتی ک من ادمین هستم و هیچ اکانت دیگه ایی رو سیستم نیست و به هر روشی ک بگین ادمینستور رو انتخاب کردم ولی برای اون فایل های مورد نظر حتی نمیتونم دسترسی ادمین رو تغییر بدم! دقیقا مشکل کجاست؟

    • امین بهداروند گفت:

      یعنی حتی نتونستید (مطابق آموزش این مقاله) وارد اکانت administrator بشید؟ وقتی با اون یوزر وارد ویندوز بشید هیچ محدودیتی نخواهید داشت. بعد می تونید با همون یوزر همیشه کار کنید یا اینکه توی اون محیط محدودیت ها رو بردارید و به کاربر اصلی خودتون برگردید.

      • شیدا گفت:

        من یه اکانت دارم اونم فقط ادمینستوره یعنی یوزر یا لوکال ندارم فقط یه اکانت ادمینستور دارم روی سیستمم و با اینکه میزنه من ادمین هستم ولی نمیتونم به یسری فایل ها ک تایید ادمین لازمه دسترسی داشته باشم مثلا پاک کردن یه فایل تو درایو سی! هر روشی هم ک تو نت خوندم اجرا کردم ولی بازم نتونستم و اکسس دینای میزنه برام! روش های این مقاله رو هم رفتم ولی بازم اکسس دینای میاد.

        • زهرا گفت:

          واااااای منمممم دقیقا همین مشکلو دارم ادمین خودمم فقطم یه ادمین داره ولی نمیدونم چرا اینجوری شده

  58. آرمین گفت:

    سلام برادر من سیستم رو تازه گرفتم و ویندوز ۱۰ هستش الان نمیشه هیچ نرم افزاری رو نه نصب کنم و نه حذف کنم و ادمین اجازه هیچگونه دسترسی به تغییر اکانت یا چیز دیگه ای نمیده واقعا دیوانم کرده عملا از سیستمم دیگه هیچ استفاده ای نمیتونم بکنم خواهش میکنم راهنماییم کن چکار باید بکنم

  59. دوستی گفت:

    سلام. ویندوز بنده 10 هستو یوزری که برای سیستم بنده تعریف شده بشدت میزان دسترسی پایینی داره و هیچ کاری نمیشه کرد و به هیچ تنظیماتی دسترسی ندارم مگر اینکه با یوزر ادمین وارد بشم. می خواستم بدونم چطور بدون اجازه یوزر ادمین ، user control خودم رو بالا ببرم و به همه تنظیمات ویندوز دسترسی داشته باشم؟

  60. دوستی گفت:

    سلام. ادمین شبکه زمانی که یوزر اکانت بنده محدود هست و فایروالم هم خاموش هست می تونه به سیستم بنده دسترسی داشته باشه؟ چطور می تونیم دسترسی ادمین شبکه رو قطع کنیم تا روی ویندوزمون کنترل نداشته باشه؟ میشه فیل_تر_شکن استفاده کرد؟ هیچ چیز دیگه ای نمیتونم نصب کنم و به تنظیمات هم دسترسی ندارم.

  61. امیر گفت:

    سلام .من میخواستم فونت نصب کنم ولی ارور this font does not appear to be a valid داد و وقتی سرچ زدم راه حل مشکلو پیدا کردم ک باس از طریق پنل services گزینه windows firewall رو فعال کنم ولی وقتی داخل پنجره services رفتم گزینه windows firewall وجود نداشت. ممنون میشم اکه راهنمایی کنین

    • امین بهداروند گفت:

      از طریق services نمی تونید فایروال رو باز کنید. توی استارت تایپ کنید firewall یا توی Win+R تایپ کنید firewall.cpl

  62. امیر گفت:

    سلام من برنامه نصب کردم ولی هربار که میخوام وارد برنامه بشم رمز ادمین رو میخواد.چیکار کنم؟

  63. اکبری گفت:

    سلام. خیلی ممنون از توضیحات مفید شما

  64. نادیا گفت:

    من اصلا سر درنمیارم ولی مشکلی که برای منم پیش اومده یه چیزی تو این مایه ها هستش اجازه نصب ندارم و اینی هم گفتین admininistrator نمیشه که فعالش کنم اصلا نمیزاره edit رو بزنم خواهش میکنم کمکم کنین من نمیدونم چیکار کنم تویsafe modeهم میرم فقطcancel داره کلا دییگه برام ok نمیاد چیکار کنم

    • امین بهداروند گفت:

      توی کامند پرامپت این کد را بزنید: bcdedit /set testsigning off
      یا موقع بالا اومدن ویندوز، shift را نگه دارید تا وارد تنظیمات boot شوید. سپس Troubleshoot / Advanced Options / Startup Settings سپس 7 یا F7 را بزنید تا disable driver signature enforcement غیر فعال شود. احتمالا کار شما را راه خواهد انداخت.

  65. ابولی گفت:

    سلام من ویندوز رو ریست کردم الان که وارد شدم میخوام برنامه هارو نصب کنم میگه از ادمین استور بلاک شدی درصورتی که کلا یه یوزر داره ویندوز الان من میخوام کلیه دسترسی ها رو به همین یوزری که دارم بدم باید چیکارش کنم ؟

    • امین بهداروند گفت:

      پاسخی که به خانم نادیا داده شده رو امتحان کنید، احتمالا جواب بگیرید.

  66. هادی گفت:

    دستایی که عمل می کنند از لب هایی که دعا می کنند مقدس ترند، من از دور دستانتان را می بوسم،نمی دونم چطوری ازتون تشکر کنم، مودم دی لینگم نصب نمی شد صدتا سایت سر زدم هیچ کدوم مشکل نصب رو دقیق و راحت تر از دستور داده شما رفع نکرد، نمی دونید چقدر ثواب بردید،

  67. ایرج مونسی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من مدتی پیش به مشکلی خورده بودم که ارور we can’t sign in to your account میداد
    با یکی از فیلم هایی که داخل اپارات بود مشکل رو حل کردم فکر میکنم user خودم رو پاک کردم و دوباره با user جدید وارد شدم
    الان همه چی اوکیه فقط مشکلی که دارم groove music . photo movie کار نمیکنن و هنگام باز شدن ارور میدن
    میتونید کمکم کنید؟

    • امین بهداروند گفت:

      پیشنهاد من استفاده از یک ابزار بهتر از photos و groove music که فرمودید هست. من خودم از Gom audio استفاده می کنم که خیلی بهتره. و برای عکس هم ابزارهای زیادی هست مثل FastStone و XnView و Photo Gallery و ACD See.
      اما احتمالا بتونید به این روش مشکل رو حل کنید: وارد settings ویندوز شده و System > Apps & features را باز کنید. گزینه photos را سرچ کرده و گزینه advanced options را بزنید و reset را انتخاب کنید.
      برای گروو میوزیک: می تونید با پاور شل اون رو uninstall کنید و اگر به مایکروسافت استور دسترسی دارید اون رو دوباره نصب کنید. اگر نمی تونید نصب کنید این کار رو نکنید. روش پاک کردن گروو به این صورته: power shell رو باز کنید (توی استارت اسمش رو تایپ کنید). این دستور رو وارد کنید: Get-AppxPackage *zunemusic* | Remove-AppxPackage

  68. Mrym گفت:

    سلام مشکلت حل شد؟ منم همین مشکلو دارم

  69. نوشین گفت:

    سلام
    جند وقت پیش من ویندوز 10 رو آپدیت کردم و بعد از اون ماجرا اکانتم حذف شده و دسترسیم به لوکال درایو قطع شده و ارور access is denied رو میده و هر چی فایل تو درایو C داشتم حذف شده.و وقتی میخوام administrator رو فعال کنم به همون روشی که گفتید نشد اکثر برنامه هام هم حذف شده و وقتی میخوام administrator رو فعال کنم ارور to continue, enter user and password. و درضمن یه اکانتی برام اومده که نمیشناسمش

  70. پویا گفت:

    C:\Users\Pooya>net user administrator /active:no
    System error 5 has occurred.

    Access is denied. این ارورو میده میخام غیر فعال کنم

    • امین بهداروند گفت:

      شما cmd را بصورت run as administrator اجرا کنید. سپس تایپ کنید net localgroup Administrators
      ببینید آیا نام کاربری شما جزو ادمین ها هست یا نه. اگر نیست باید اول این مشکل را حل کنید.

  71. Sh گفت:

    به مولا که دمت گرم ینی داشتم اعصابم با این مشکل خورد میشد ولی خدا خیرت بده که این مطلبو گذاشتی

  72. Mehrdad گفت:

    سلام.هر کار میکنم نمیتونم این ارور this settings are hidden or organized رو رفع کنم.رفع محدودیت این مقاله هم کاراشو انجام دادم ویندوزم هم آپدیت کردم ولی تغییری نکرده که نکرده.نمیذاره location رو روشن کنم….کامنتای بقیه هم خوندم راستی ولی بازم به نتیجه نرسیدم

    • امین بهداروند گفت:

      شما این روش رو امتحان کنید:

      Press Windows key + S and type gpedit.msc.
      Right-click on the search result and click Run as Administrator.
      On the left pane, go to Computer Configuration > Administrative Templates > Windows Components > Data Collection and Preview Builds.
      On the right pane, double-click Allow Telemetry and click Enabled.
      Click the drop-down under Options and select Full, then click OK.
      In the Group Policy Editor, double-click Allow Telemetry.
      Select Not Configured and hit OK.

  73. بهنام گفت:

    سلام من به طور اشتباهی تمامی دسترسی های Administrator رو حذف کردم بطوری که برای نصب یه برنامه گزینه یس ظاهر نمیشه
    توی خیلی از سایت ها هم خوندم از طریق Cmd هم کدی زدم که بهم داخل Cmd ارور systen 3 error occurred رو بهم میده کلا نمیتونم برنامه ای رو نصب کنم فقط گزینه no برام میاد دسترسی هاشو خودم حذف کردم چجور باید دوباره درستش کنم ؟؟؟؟؟
    لطفاا کمکم کنین حتی نمیتونم ویندوز هم نصب کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • رامین مرادزاده گفت:

      شما اکانت ادمین و اکانت یوزر باز کردین و از اکانت یوزر وارد میشید که دسترسی به سیستم رو نمیده یعنی کلا نمیتونین برنامه ای نصب کنین و حتی منیج سیستم رو هم نمیتونین باز کنین ،یا اکانت یوزر رو تبدیل به ادمین بکنین یا از اکانت ادمین وارد بشین
      امیدوارم ب دردتون بخوره و کار شما هم حل بشه

  74. saman گفت:

    سلام. خواهشا کمکم کنین. ویندوز دفنر من کار نمیکنه . وقتی توی قسمت windows security میرم و بعدش میرم قسمت virus and threat protection مینویسه : threat service has stopped. روی restart now هم کلیک میکنم ارور میده : unexpected error. sorry we ran into a problem.
    در ضمن من هیچ انتی ویروسی تا الان دانلود یا نصب نکردم و ویندوز هم اپ تو دیت هستش. خیلی از راههایی که توی سایتای مختلف هستو امتحان کردم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم.

    • امین بهداروند گفت:

      این روش رو امتحان کردید؟
      1. Press Win Key + R
      2. Type “services.msc” and click OK.
      3. Right-click on Security Center and click Restart
      4. Right-click on Windows Defender Antivirus Service and click Start.

      • saman گفت:

        تا مرحله دو رو رفتم. مرحله سوم که باید راست کلیک کنم روی security center گزینه ریستارتش کم رنگ هستش. یعنی روش کلیک میکنم هیچی نمیشه

  75. سجاد گفت:

    سلام من هر کاری میخوام با ویندوز بکنم و یا چیزی نصب کنم رو ویندوزم یوسر اکانت کنترل میاد که گفته to کانتینیو اینتر اَن ادمین یوسر نیم عند پسوورد و فقط گزینه no وجود دارد و نمیتونم کاری کنم خواهش میکنم کمکم کنین

  76. م سامانی گفت:

    سلام اقای مهندس
    من ویندوز10 دارم.فایلهای افیس قدیمی که دارم بهصورت read only باز میشوند.تغییراتی که گفتین را اعمال کردم باز هم همنطوراست ممنون میشم راهنمایی کنین .

  77. مسعود گفت:

    سلام ببخشید یک سوال داشتم ازتون من داداشم کاری کرده که نتونم دیگه رمز دسکتاپ رو عوض کنم و همون قبلیش مونده میشه بگید چیکار کنم که بتونم یک رمز جدید بزارم

  78. سما گفت:

    سلام من برنامه ای رو نصب کردم و با این متن مواحه شدم
    Do you want to allow this app to changes to your device?
    من هر برنامه‌ای رو که از طریق کروم و اج دانلود میکنم موقع باز کردنش این متن میاد میشه بگید که من چیکار کنم که این متن برام نیاد و بتونم از برنامم استفاده کنم

  79. رامین مرادزاده گفت:

    واقعا دمتون گرم ممنون ،کم مونده از خوشحالی بال دربیارم ،فکر کنم بخاطر این فعال شدن من هر روز ۲ بار ویندوز عوض میکردم ، Microsoft edge و task manager رو از کار مینداخت و ارور ها شروع میشدن و ویندوز ب فنا میرفت کل نت رو گشتم همشون تبدیل به ادمین کردن مطلب گذاشته بودن امروزم با نا امیدی مجدد جستجو زدم و الان که دیدم جواب داد خیلی خوشحال شدم امیدوارم خوشحالی از چهرتون هیچوقت نیوفته،نمیدونین چقدر کار نکرده داشتم که باید تکمیل میکردم و این ایراد که توی آپدیت جدید اومده نمیذاشت کار کنمو از کارام مونده بودم که شما کار منو حل کردین انشالاه هیچوقت تو زندگیتون کار حل نشدنی نداشته باشین،سربلند و پایدار باشید و بمانید

  80. احسان گفت:

    سلام اقای بهداروند خسته نباشید
    هرکدوم از این کارهارو که میخام بکنم بهم اجازه داده نمیشه و یه پیغام به اسمto continue,enter an admin user name and passwordبرام میاد.کلا دستم رو بسته.ممنون میشم راهنماییم کنید

    • امین بهداروند گفت:

      یه بار تلاش کنید توی safe mode برید و همین کار ها رو اونجا انجام بدید.

      • زهرا گفت:

        سلام خسته نباشید میشه این safe mode رو هم توضیح بدین؟ اون کجاست باز؟ منم میخوام اون صفحه change user account control setting رو باز کنم باز نمیشه و ارور administrator میده باید چیکار کنم الان من؟ کل کارام مختل شده هرکار میخوام انجام بدم ارور administrator میده

  81. محمد گفت:

    سلام و خسته نباشید.من ویندوز 10 دارم.مدتی ازش استفاده میکردم که بعد مدتی یه بار وقتی سیستمم رو روشن کردم بعد از چند ثانیه با یه صفحه ابی رنگ مواجه شدم که روش نوشته بود lockingبعد سیستمم خاموش شد و دوباره از اول روشنش کردم چند بار این اتفاق تکرار شد رفتم توی personalize و هی رو والپیر فعلی سیستمم کلیک کردم تا اون صفحه نیاد و جواب داد.اما بعد از اون اتفاق باید هر بار که سیستمم رو روشن میکنم باید این کار رو انجام بدم.تازه باید یه چند باری locking بشه.میشه لطفا بگین چیکار کنم

    • امین بهداروند گفت:

      من جایی خوندم که ممکنه این خطا مربوط به داغ شدن کامپیوتر باشه. احتمالا فن سی پی یو نیاز به سرویس داره و سیلیکن روی سی پی یو ممکنه کافی نباشه برای خارج کردن حرارت.

  82. علی سهرابی گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    ببخشید من در قسمت control panel رفتم و یک حساب Gust ایجاد کردم و حساب Administator را غیر فعال کردم بعد می خواستم حساب ادمین را فعال کنم خطا می داد و در آن گزینه No فقط بود و از طریق cmd هم تلاش کردم برای فعال سازی خطا 5 را می داد حالا می خواستم ببینم پیشنهاد شما برای رفع این مشکل چیست ؟

  83. خشایار گفت:

    سلام من برای safe mood رفتم صفحه مشکی باز شده administrator cmd چطوری باید از بین ببرمش به هیچیم دست نزدم

    • امین بهداروند گفت:

      ببینید توی سیف مود کلا بک گراند مشکی هست و خیلی برنامه ها کار نمی کنند. چون یه حالت مینیمال اجرای ویندوزه. اونجا فقط میتونید حساب کاربری ایجاد کنید یا تغییرات اعمال کنید. وارد اکانت administrator بشید توی سیف مود. اون تغییرات رو اعمال کنید. محدودیت ها رو بردارید و ری استارت کنید. دیگه نیازی نیست وارد سیف مود بشید.

  84. جعفر گفت:

    با درودفراوان،
    دسترسی من از ادمین به مهمان تغییر کرده است و از هیچ راهی نتوانستم آن را درست کنم چون قسمت Local users and group یا Family & other people در لب تابم وجود ندارد و از Run هم کار زیادی بر نیامد چون آنجاهایی که می توان رفت و مشکل را حل کرد دسترسی ادمین می خواهد که من ندارم و جواب رد می دهد، یعنی در قسمت User Account Control فقط No هست و از Yes خبری نیست، در ضمن ویندوز من ١٠ خانگی است. آیا راه چارەای برای آن هست? لطفا راهنمایی کنید با سپاس

  85. ج. کریمی گفت:

    با درودفراوان،
    دسترسی من از ادمین به مهمان تغییر کرده است و از هیچ راهی نتوانستم آن را درست کنم چون قسمت Local users and group یا Family & other people در لب تابم وجود ندارد و از Run هم کار زیادی بر نیامد چون آنجاهایی که می توان رفت و مشکل را حل کرد دسترسی ادمین می خواهد که من ندارم و جواب رد می دهد، یعنی در قسمت User Account Control فقط No هست و از Yes خبری نیست، در ضمن ویندوز من ١٠ خانگی است. آیا راه چارەای برای آن هست? لطفا راهنمایی کنید با سپاس

  86. مهدی اسفندیاری گفت:

    درود
    من برای تعمیر و جایگزینی یکسری فایل dll در درایو ویندوز (C) نیاز به دسترسی پرمیشن دارم که سعی کردم از طریق کلیک راست کردن روی فایل هدف و رفتن به properties در سربرگ security دسترسی لازم رو بدست بیارم اما گویا این روش بر روی لوکال دیسک جواب نمیده
    با روشی که توضیح دادید میتونم دسترسی پرمیشن لوکال دیسک هم داشته باشم؟
    ممنون میشم جواب بدید

  87. farimah گفت:

    سلام لطفا زاهنماییم کنین لپتاپ من محدودیت دسترسی یهم میده موقع نصب و حذف برنامه ها که خوب یوزر ادمین و پسورد رو نمیدونم چی هست که وارد کنم و لپتاپ رو از کسی خریدم
    الان این دستور cmd رو تایپ کردم و بعد از اون change user acoount رو که میزنم ذوباره از من یوزر و پس میخواد من باید چجوری این محدودیت دسترسی رو بردارم ؟

  88. a.s گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید وقتی دستور رو در compact promat وارد میکنم میزنه access denied ارور 5
    همه روش سایت های مختلف رو امتحان کردم ولی هیچ کدوم جواب نمیده هر تغییری تو سیستم با این ارور مواجه میشم to countinue enter adminester …

  89. علی نوررررر گفت:

    سلام خسته نباشین.ببخشین من اکانت ادمین واسم فعال شده و پین کد ازم میخواد وقتی روشن میکنم ویندوزو..الان هرکاری میکنم اکانت معمولی نصب نمیشه و فقط مونده رو اکانت ادمین..همه راهارو هم رفتم ولی غیرفعال نمیشه.حتی بعضی از نرم افزارهارو هم نمیشه حذف کرد مث افیس..مینویسه ک باید ادمین این اجازه رو بده..لطفا راهنمایی کنین

  90. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید من یک اشتباه کردم سیستم از ورک گروپ به دامین گذاشتم ولی وقتی سوییچ میکنم روی یوزر لوکال برم یوزر ندارم اما پسورد دارم ولی از طریق یوزر ادمین می توانم وارد بشم ویک اشتباه کردم در اکتیو دایرکتوری نام کامپیوتر حذف کردم وقتی می خواهم به یوزر ادمین لاگین کنم باید کابل اترانت قطع کنم کمک کنید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.